Beira Mar Hotel

3.0 tähden majoituspaikka

Valitse päivät nähdäksesi hinnat

Majoituspaikan Beira Mar Hotel valokuvagalleria

Ulkouima-allas
Majoituspaikan julkisivu
Ravintola
Kahden hengen standard-huone | Pimennysverhot, silitysrauta/-lauta, vuodevaatteet
Käytävä

Arvostelut

6,0 kautta 10.

Suositut palvelut/mukavuudet

  • Uima-allas
  • Aamiainen sisältyy hintaan
  • Ravintola
  • Ilmastointi
  • Siivous
  • Vastaanotto avoinna ympäri vuorokauden

Tutustu alueeseen

Näytä kartalla
Av. Santos Dumont 38, Atalaia, Aracaju, SE, 49037-475
  • Place, Orla de Atalaia
    ‪2 min kävelymatka‬
  • Place, Atalaia Beach (ranta)
    ‪2 min kävelymatka‬
  • Place, Arcos Plaza
    ‪2 min kävelymatka‬
  • Airport, Aracaju (AJU-Santa Marian lentokenttä)
    ‪6 min ajomatka‬

Huonevaihtoehdot

Yhden hengen standard-huone

  • 1 makuuhuone
  • 1 henkilö
  • 1 keskisuuri parisänky

Kahden hengen standard-huone

  • 1 makuuhuone
  • 2 henkilöä
  • 1 keskisuuri parisänky

Kolmen hengen standard-huone

  • 1 makuuhuone
  • 3 henkilöä
  • 1 keskisuuri parisänky ja 1 yhden hengen sänky

Neljän hengen standard-huone

  • 1 makuuhuone
  • 4 henkilöä
  • 1 keskisuuri parisänky ja 2 yhden hengen sänkyä

Samankaltaisia majoituspaikkoja

Tietoja majoituspaikasta

Beira Mar Hotel

Tämän savuttoman hotellin palveluihin kuuluu ulkouima-allas, ravintola ja ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto. Käytössäsi on ilmainen langaton internetyhteys julkisissa tiloissa ja ilmainen buffetaamiainen.
Beira Mar Hotel tarjoaa 70 ilmastoitua huonetta, joissa on pimennysverhot. LED-televisio, digitaalikanavat. Kylpyhuoneista löytyy suihku. Siivous päivittäin ja silitysrauta/-lauta on saatavilla pyynnöstä.
Tässä hotellissa käytössäsi on ulkouima-allas.
Beira Mar Hotel sijaitsee vain lyhyen kävelymatkan päässä kohteesta Orla de Atalaia. Majoituspaikka tarjoaa asiakkailleen esimerkiksi ilmaisen aamiaisen, ilmaisen Wi-Fi-yhteyden yleisissä tiloissa ja ulkouima-altaan.
  • Ilmainen buffetaamiainen saatavilla päivittäin
  • Ilmainen Wi-Fi joissain yleisissä tiloissa
  • Jos nälkä yllättää, tilaa itsellesi jotain syötävää majoituspaikan ravintolassa
  • Voit käydä uimassa majoituspaikan ulkouima-altaassa
  • Majoituspaikka tarjoaa asiakkailleen matkatavarasäilytyksen
  • Sijaitsee kivenheiton päässä kohteesta Orla de Atalaia ja Arcos Plaza
Majoituspaikasta löytyy ravintola. Ilmainen aamiainen on saatavilla joka päivä. Wi-Fi on saatavilla yleisissä tiloissa ilmaiseksi. Beira Mar Hotel tarjoaa asiakkaiden käyttöön myös ulkouima-altaan ja hissin.

Tämä 3 tähden hotelli on savuton.

Asiakkaille tarjoillaan ilmainen buffetaamiainen joka päivä klo 6.00–10.00.
Majoituspaikassa on ravintola.

Majoituspaikan palvelut/mukavuudet

Internet

  • Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi

Pysäköinti ja liikenneyhteydet

  • Paikan päällä ei ole pysäköintimahdollisuutta

Ruoka ja juoma

  • Ilmainen buffetaamiainen saatavilla päivittäin klo 6.00–10.00
  • Ravintola

Tekemistä

  • Ulkouima-allas

Perheystävällinen

  • Ulkouima-allas

Mukavuudet

  • Matkatavarasäilytys
  • Opaskirjoja
  • Ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto

Palvelut asiakkaille

  • Siivouspalvelu (päivittäin)

Esteettömyys

  • Jos haluat pyytää tiettyjä esteettömyyspalveluita, ota majoituspaikkaan yhteyttä käyttäen varausvahvistuksessa olevia yhteystietoja.
  • Hissi
  • Pyörätuolille soveltuva lounge
  • Pyörätuolin käyttäjille soveltuva vastaanottotiski
  • Pääsy pyörätuolilla (mahdollisia rajoituksia)

Muuta

  • Tupakointi ei sallittu

Huoneen palvelut/mukavuudet

Makuuhuone

  • Lakanat saatavilla
  • Pimennysverhot

Kylpyhuone

  • Pyyhkeet saatavilla
  • Suihku
  • Yksityinen kylpyhuone

Viihdetarjonta

  • LED-televisio ja digitaaliset kanavat

Ruoka ja juoma

  • Ravintolaoppaita

Muuta

  • Ilmastointi
  • Silitysrauta/-lauta pyynnöstä

Käytännöt

Sisäänkirjautuminen

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 14.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 0.00.
Myöhäinen sisäänkirjautuminen riippuu saatavuudesta
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18

Uloskirjautuminen

Uloskirjautuminen ennen klo 12.00

Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:

Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä
Majoituspaikan antamien tietojen käännöksissä on saatettu käyttää automatisoituja käännöstyökaluja

Sisäänpääsy

Vastaanottovirkailija

Lemmikit

  • Lemmikkejä ei sallita

Lapset ja varavuoteet

  • Lapset ovat tervetulleita.

Maksutavat

Tärkeää tietoa

Hyvä tietää

Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit. Käteismaksuja ei hyväksytä.
Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.

Lisämaininnat

  • Sisäänkirjautumisen yhteydessä vanhempien tai laillisen huoltajan, joka matkustaa alle 18-vuotiaan lapsen kanssa, on esitettävä lapsen syntymätodistus ja kuvallinen henkilöllisyystodistus (esimerkiksi passi). Jos asiakkaat matkustavat Brasiliaan ja vain yksi vanhemmista matkustaa lapsen kanssa, tämän vanhemman tulee esittää lapsen syntymätodistuksen ja kuvallisen henkilöllisyystodistuksen lisäksi matkan valtuutuskirje, joka on toisen vanhemman allekirjoittama ja notaarin vahvistama. Jos vanhemmat tai laillinen huoltaja eivät pysty antamaan tai eivät halua antaa tätä valtuutusta, tarvitaan laillinen lupa. Jos aiot matkustaa Brasiliaan lasten kanssa, sinun on pyydettävä Brasilian konsulaatista lisätietoja ennen matkaa.

Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä

Beira Mar Hotel Hotel
Beira Mar Hotel Aracaju
Beira Mar Hotel Hotel Aracaju

Beira Mar Hotel – arvostelut

Arvostelut

6,0
Arvosana 10 - Loistava. 14 kautta 81 arvostelua
Arvosana 8 - Hyvä. 15 kautta 81 arvostelua
Arvosana 6 - OK. 19 kautta 81 arvostelua
Arvosana 4 - Huono. 17 kautta 81 arvostelua
Arvosana 2 - Hirveä. 16 kautta 81 arvostelua

6,2/10

Siisteys

7,6/10

Henkilökunta ja palvelu

5,8/10

Palvelut/mukavuudet

5,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

Arvostelut

Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

HELLAYNE

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Existem hotéis melhores perto desse.

Hotel com boa localização, porém a acomodação é desagradável, a cama de casal tem um péssimo colchão, o hotel não oferece toalhas de rosto e nem sabonete. A estrutura é antiga e o café da manhã é agradável. O chuveiro não tem água quente.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2021
Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Hotel bom condizente com valor pago

Hotel ok para quem quer economizar, boa localização, minha cama era excelente, porém pequena por ser de casal. O hotel não oferece sabonete, apenas toalhas. O café da manhã é honesto, sem grandes novidades, ok pelo valor pago. Ótimo para quem não se importa para luxo. O atendimento é excelente, bem receptivos e dispostos a ajudar.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2021
Tarkistettu arvostelu

10/10 Loistava

WILLIAM

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Amei

Pensei em desistir quando li os comentários, realmente está um pouco abandonado, mas não tenho do que reclamar. Recepcionista me atendeu super bem e me deu o melhor quarto. Uma dica, os quartos vista mar são os melhores. Os outros só fedem a mofo.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2021
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Celia m

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Boa localização, mas o hotel em si está mal conservado, paredes rachadas, pedaços do teto caindo, no quarto tbm paredes rachadas, porta com a fechadura quebrada, tv com defeito na imagem e só pega dois canais.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2021
Tarkistettu arvostelu

2/10 Hirveä

Ivan

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Terror, puro terror.

Terrível é pouco para o que eu e minha esposa passamos nesse hotel. O atendimento da Laís e do Sr Josias foi ótimo. Não imagino como um app desse tem na sua plataforma um hotel tão decadente. Ao chegar nos colocaram no quarto 205, pequeno, escuro, armário quebrado, janela não abria, sem tomadas no quarto, gambiarra na tv, baratas no banheiro. Pedimos para sair do quarto, nos colocaram no 217, era maior, mas a tv não funcionava, ar condicionado fraco, fomos para o 226, grande, porém a janela não tinha cortina, chuveiro péssimo, geladeira quebrada. TODOS OS QUARTOS, ROUPAS DE CAMA VELHAS, SUJAS, ARMÁRIOS QUEBRADOS, BANHEIROS VELHOS. O pior tava por vir. No café da manhã, sem luvas, talheres, todos juntos, café fraquíssimo. É um caso de saúde pública. É um crime o que está acontecendo naquele hotel. Pelo amor de Deus, dê um basta nessa pouca vergonha.
Baratas no banheiro
Janela sem cortina. Tudo escuro.
Gambiarra, parede quebrada.
Fechadura quebrada, sem segurança.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2021
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Eliane Eduarda

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Lugar com uma boa Vista da orla.

Razoável, pois o hotel estava em reforma, mas o solicitado foi atendido. Limpeza satisfatória.
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2021
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Necesside de reformas.

O hotel está orecisando de uma reforma profunda, os quartos são antigos e o café é simples.Se for para passar uma noite, pode até ser, mas não recomendo para vários dias. Os empregados foram atenciosos e prestativos.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2021
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Ubirajara Souza

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

PESSIMO

Ao nos apresentarmos deparamos com a não reserva, tinha uma pessoa em treinamentos na recepção e a responsavel ao lado conversando com outra pessoa tivemso que aguardar, em seguida fomos deslocado para um quarto terrivel, sujo, cama quabrada, com sinais de reforma poeira por todo lado, pedimos outro quarto foi pior que o primeiro, baneiro parte do banho odor horrivel de urina, forro de cama cheio de manchas, travesseiros bastante velhos pedimos para sair do hotel um senhor bem educado veio nos auxiliar ofereceu outro quarto, condições ruins com residuos de reforma, lençois e travesseiros velhos, compramos alcool para pelo menos ajudar. ou seja terivel o hotel deveria sair por enquanto da lista de opções pois não oferece conforto e nem higiene, data de hospedagem 17/01/2021 - NÃO RECOMENDO
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2021
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Aline

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Decepcionante

Ao chegarmos a fachada do hotel já era um pouco estranha, iniciamos a estadia em um quarto horrível, completamente diferente das fotos, minúsculo e sem conforto algum. Mudamos de quarto para um quarto bem melhor que o primeiro, mas na última noite, do nada, teve um problema no ar-condicionado e tivemos que mudar de quarto mais uma vez para um quarto grande mas sem qualidade nenhuma. O café da manhã era simples mas tinha sempre variedade de uma raiz (inhame, macaxeira ou batata doce) e cuscuz. A localização é excelente, próximo a restaurantes, praia e da passarela do caranguejo, só fica um pouco mais distante, tipo 1,5 Km da feirinha do turista que fica na mesma avenida.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2021
Tarkistettu arvostelu

2/10 Hirveä

ALEXANDRE

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
As imagens não condizem com a realidade do hotel. Acreditem nos comentários.
Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2021
Tarkistettu arvostelu

2/10 Hirveä

Deivison

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Horivel; banheiro caindo aos pedaços até chique tomei
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Gostei da piscina com 3 degraus um para bebe outro para criança e outro para adulto dar ate para nadar só não gostei muito do quarto pois no primeiro dia o ar não funcionou muito bem a torneira da pia não tinha agua no primeiro dia a torneira do chuveiro fica o tempo todo pingando a janela fica o tempo todo rangendo com o ar ligado
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

2/10 Hirveä

Antonio

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Horrível

Hotel de péssima qualidade, parece uma casa assombrada, nao xondiz com as fotos do site, não alguém não vale a pena. Horrível.
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

10/10 Loistava

Cintia da costa dantas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Maravilhoso😍

Foi maravilhosamente bem, o lugar é muito tranquilo. Os funcionários muito educados e prestativos, ameeei o hotel e ainda defrente para a praia. O café da manhã excelente foi tudo perfeito, que pena que não pude ficar mais kkkkkk
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

Sergio

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel bem localizado mas se vê que está em péssima condições de manutenção. Infiltração portas quebradas piscina tbm mal cuidada,café bom,mas preciso de uma reforma no prédio em geral.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

Fabio

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Péssimo café da manhã, hotel em reforma, condições abaixo do esperado...Triste
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

10/10 Loistava

Amanda Gabriela

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Viagem com amigos

Funcionários muito educados, confortável, estão passando por reformas.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ambiente agradavel, localizaçao boa, funcionario cordiais, cafe da manha nao muito satisfatorio, limpeza a desejar. pode ser melhor.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

2/10 Hirveä

David

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Muito ruim um barulho infernal
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Mauricio

Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ao chegar no hotel tive uma grande surpresa, as fotos na Internet não condizia com a realidade. O hotel está todo mal acabado, parece que está abandonado ou em reforma. Fui designado para um quarto que além do banheiro estar nojento, mal limpo, com as paredes descascando, o ar condicionado não funcionava e a janela não abria. Fui até a recepção e uma recepcionista me trocou. Pegou um quarto “melhor” e com vista, não era grande coisa mas já ajudou. Mesmo assim a água do chuveiro não esquentava e levou 1 dia para resolverem, ar condicionado não é dos melhores, só esfria mas não gela. Café da manhã horrível, não condiz com as fotos. Chega um certo horário que ninguém repõe mais nada e fecham a porta do salão, sendo que não havia dado horário de encerramento. Olha.. quem está acostumado com hotéis de rede, corram desse hotel. O que eu fiquei mais chateado é ter reservado algo que não existia, inclusive a expedia (hotéis.com) deveriam checar essas coisas antes de anunciar. Acho que a única coisa boa foi a simpatia dos recepcionistas, no entanto, não volto mais.
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Cristiano

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Não recomendo

Hotel decadente. Quarto desconfortável. Invista um pouco mais e se hospede num Íbis, por exemplo.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

10/10 Loistava

Leila Ferreira

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bom muito boa, só deixou a desejar no café da manhã
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ao atendimento não tenho o que falar, funcionários super educados, mas referente ao hotel não tem higiene quarto com cheiro de barata, toalhas gastas e encardidas, café da manhã péssimo, opções zero. Pratos e talheres na mesa do café mal lavados. Resumindo não retornarei a esse lugar, nem recomendo.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Deraldo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Excelente localização e bom receptivo.

Hotel em reforma, mas com recepção excepcional pela sua equipe.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel precisando urgente de uma reforma. O café da manhã estava bom, mas a instalação que ficamos era muito diferente das fotos.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2020