İşletme sahipleri Mustafa ve Ramazan Beyler çok gĂ¼ler yĂ¼zlĂ¼, kibar ve nazik insanlar, her konuda yardımcı oldular. Biz delux odada kaldık, yeni yapılmıştı, gayet konforlu ve temizdi. Heryer limon, portakal ve muz aÄŸaçlarıyla kaplıydı. Kahvaltı gayet yeterliydi, açık bĂ¼fenin yanında omlet ve sigara böreÄŸi de vardı ve oldukça lezzetliydi. Denize yĂ¼rĂ¼me mesafesinde bir tesis, Ă¼cretsiz bisikletleri var, bisikletle 3-4 dk, yĂ¼rĂ¼yerek 10-15 dk deniz.