Tämän savuttoman hotellin palveluihin kuuluu business center, kuivapesulapalvelu ja ilmainen aamiainen. Käytössäsi on myös ilmainen langaton internetyhteys julkisissa tiloissa ja omatoiminen pysäköinti. Siivouspalvelu ei ole saatavilla.
Grey Gull Inn tarjoaa 22 huonetta, joissa on kahvin-/teenkeitin ja hiustenkuivaaja.
Grey Gull Inn sijaitsee vain lyhyen kävelymatkan päässä kohteesta Loch Fyne. Majoituspaikka tarjoaa asiakkaille esimerkiksi ilmaisen aamiaisen, ilmaisen Wi-Fi-yhteyden yleisissä tiloissa ja ilmaisen omatoimisen pysäköinnin.
Ilmainen englantilainen aamiainen saatavilla
Ilmainen Wi-Fi joissain yleisissä tiloissa
Ilmainen omatoiminen pysäköinti
Majoituspaikka tarjoaa asiakkailleen kuivapesula-/pesulapalvelut
Sijaitsee vain 3 minuutin kävelymatkan päässä kohteesta Loch Fyne ja 2 minuutin ajomatkan päässä kohteesta The Cobbler
Majoituspaikkaan voi tuoda lemmikin ilmaiseksi
Yleisissä tiloissa on ilmainen Wi-Fi. Asiakkaiden käytössä on business center paikan päällä. Asiakkaille tarjotaan ilmainen aamiainen. Omatoiminen pysäköinti on ilmainen.
Tämä 3 tähden hotelli on savuton.
Asiakkaille tarjoillaan ilmainen englantilainen aamiainen.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Internet
Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi
Pysäköinti ja liikenneyhteydet
Paikan päällä ilmainen omatoiminen pysäköinti
Paikan päällä rajoitetusti omatoimisia pysäköintipaikkoja
Ruoka ja juoma
Ilmainen englantilainen aamiainen
Palvelut asiakkaille
Ei siivouspalvelua
Kuivapesula-/pesulapalvelu
Businesspalvelut
Business center
Muuta
Tupakointi ei sallittu
Huoneen palvelut/mukavuudet
Kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Pyyhkeet saatavilla
Viihdetarjonta
Televisio
Ruoka ja juoma
Kahvin-/teenkeitin
Käytännöt
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 14.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 11.00.
Uloskirjautuminen
Uloskirjautuminen ennen klo 11.00
Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:
Tässä majoituspaikassa ei ole vastaanottoa
Tähän majoituspaikkaan ei ole mahdollista kirjautua sisään vastaanoton aukioloaikojen jälkeen
Majoituspaikan antamien tietojen kä ännöksissä on saatettu käyttää automatisoituja käännöstyökaluja
Lemmikit
Lemmikit ovat tervetulleita ja yöpyvät ilmaiseksi
Lapset ja varavuoteet
Lapset ovat tervetulleita.
Maksutavat
Tärkeää tietoa
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit.
Tässä majoituspaikassa ei ole vastaanottoa. Tähän majoituspaikkaan ei voi kirjautua sisään vastaanoton aukioloaikojen ulkopuolella.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Kansallinen luokitus
Tämän majoituspaikan virallinen tähtiluokitus on Skotlannin kansallisen matkailujohtokunnan VisiScotlandin myöntämä.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Grey Gull Inn Lochgilphead
Grey Gull Lochgilphead
Grey Gull Inn Hotel
Grey Gull Inn Lochgilphead
Grey Gull Inn Hotel Lochgilphead
Grey Gull Inn – arvostelut
Arvostelut
7,0
Hyvä
Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut vaatimustemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 4 kautta 11 arvostelua
10–Loistava
4
Arvosana 8 - Hyvä. 3 kautta 11 arvostelua
8–Hyvä
3
Arvosana 6 - OK. 1 kautta 11 arvostelua
6–OK
1
Arvosana 4 - Huono. 0 kautta 11 arvostelua
4–Huono
0
Arvosana 2 - Hirveä. 3 kautta 11 arvostelua
2–Hirveä
3
7,4/10
Siisteys
7,2/10
Henkilökunta ja palvelu
6,0/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
David
4.9.2018
Did the job (after a minor scare!)!
Booked a twin room with a friend to attend a wedding nearby. Although I booked the room some months earlier, when we arrived I was told that there was no record of the booking. Luckily there were spare rooms available, and the lady on reception sorted us a room and made enquiries with hotels.com. Appears to have been a mix up as the hotel has changed its name? Other than that minor bombshell after a 6 hour drive to the hotel, everything else was fine. Breakfast was good, parking available, didn't really spend much time at the hotel to be honest. Good base to explore local area.
David
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2018
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Elaine
7.8.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
A pleasant stay
Room had recently been refurbished so was clean and very comfortable. Most of the staff were helpful and friendly and breakfast was excellent. The only slight disappointment was dinner on our first night. There only seemed to be 3 red wines to choose from despite a wine list of at least a dozen, which was not a huge problem but when the bill came to £75 for one portion of nachos, 2 steaks and a bottle of wine, we did think it rather pricey for the what we actually got. The dining room has a stunning view but definitely more of a bistro feel than a 'good' restaurant and could really do with a bit of atmospheric lighting, soft furnishings or even some table cloths. The food was good although not fabulous and the wine was pleasant but the service was not particularly friendly on that occasion and for that kind of money we could have had a nice meal in one of the better restaurants in Glasgow. Having said all that we really couldn't fault anything else and we probably did choose the most expensive things on the menu although a smile from he waitress wouldn't have gone amiss. We would definitely stay there again but would only have breakfast or a snack in the restaurant.
Elaine
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2018
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
Emma
23.7.2018
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Dirty Hotel!
I booked three rooms at this hotel for a family wedding and unfortunately all three rooms were filthy. We found hairs on the pillows and bedding in all the rooms, the carpets were dirty, the bathroom was dirty and the place looked like it had never seen a duster in its life. One of the rooms was so small that my 6ft tall father would be unable to close the bathroom door while he was using it, and there was nowhere to hang clothes.
Generally the hotel was shabby and unclean looking, which is evident from the second you step through the door. There was also a mattress and wardrobe blocking the top floor fire exit, which is completely unacceptable.
The lady on reception either didn’t want to hear our concerns or didn’t care and we communicated the issues about our rooms to a very rude housekeeper - he seemed to think hairs on apparently clean bedding was acceptable.
We refused to stay here and found alternative accommodation. We were in the area for a family wedding and other guests said their stay was ok, but not great. I’ve also heard from locals in the area that the hotel has a poor reputation so my advice would be to AVOID!
Emma
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2018
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
4.6.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Comfortable, clean and nice staff.
The room we were allocated was very small so we asked if it could be changed. The member of staff on reception was really helpful and showed us two other rooms to choose from and changed our room without a problem. It would be good if they had rooms with king sized beds as my husband is 6' 5", but the r9om we had was very comfortable.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2018
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
24.5.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lovely little hotel on edge of Loch Fyne
Perfect stop over after long journey,before catching ferry to Islay next day.Beautiful location on edge of Loch Fyne. Had lovely meal in restaurant with fabulous views over the Loch. Apparently the hotel is under new management with refurbishment well underway.Some of public areas still awaiting attention, but our room was well presented- spacious, clean and bed very comfortable.Would definitely stay there again and plan a longer stay to explore the surrounding area.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2018
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
John
14.4.2018
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Business trip to Ardrishaig
Stayed in room 4 and had to sleep with my jacket on it was so cold, to add insult to injury i paid in advance through hotels.com then was charged again on checkout by the hotel, also the room had no wifi access very poor
John
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Bigrobbo
2.4.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice Hotel with Views
The Hotel is well placed and the staff were very friendly and helpful The Breakfast was very good. We also had Lunch and Dinner both were very good and were reasonably priced.
Bigrobbo
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2018
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
William
2.4.2018
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
We arrived at 10.15pm and had to wait for twenty minutes for someone to come a check us in our room was at the top in the attic. It had no wardrobe to hang our clothes in and only one cup in the room one towel and no glasses or plastic cups in toilet. Breakfast was good the room was tidy enough but hotel in general was very tired looking. Poor value for the money we spent.
William
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
ROBERT
16.3.2018
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
THE GREY GULL INN - "A WORK IN PROGRESS."
I UNDERSTAND THE HOTEL HAS FAIRLY RECENTLY CHANGED HANDS AND IS OBVIOUSLY STILL A 'WORK IN PROGRESS'. MOST DECOR IS IN NEED OF A MAJOR UPGRADE AND THE BAR COULD DO WITH SOME STOCK.( OUT OF DATE "SOUR" BOTTLED BEER/EMPTY BARRELS/FEW CHOICES)
VERY LIMITED CAR PARKING AVAILABLE AS PATRONS TRUCKS,VANS ETC. WERE AUGMENTING THE ALREADY FAIRLY FULL SPACES.
GOOD POINTS RELATE LARGELY TO THE STAFF WHO ALL TRIED THEIR ABSOLUTE BEST WITH THE VERY LIMITED RESOURCES AVAILABLE - OFFICE AND RESTAURANT, AND THE LOCATION WHICH IS LARGELY FACING THE SEA AND ABSOLUTELY STUNNING ON A NICE DAY .
ROBERT
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2018
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Daniel
1.2.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good nights stay
A good night in challenging conditions will be stopping again
Daniel
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2018
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
blair
25.5.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus