The Wellington Hotel Birmingham - Budget Hotel Near O2 Academy
Tämän savuttoman hotellin palveluihin kuuluu ravintola, baari/aulabaari ja kokoustila. Wi-Fi yleisissä tiloissa on ilmainen.
The Wellington Hotel Birmingham - Budget Hotel Near O2 Academy tarjoaa 15 huonetta. Siivous on saatavilla päivittäin.
The Wellington Hotel Birmingham - Budget Hotel Near O2 Academy sijaitsee vain lyhyen kävelymatkan päässä kohteesta O2 Academy Birmingham. Majoituspaikka tarjoaa asiakkailleen esimerkiksi ilmaisen Wi-Fi-yhteyden yleisissä tiloissa sekä ravintolan ja baarin.
Ilmainen Wi-Fi ja kiinteä internetyhteys joissain yleisissä tiloissa
Voit tilata itsellesi syötävää majoituspaikan ravintolassa tai vaihtoehtoisesti nauttia juoman sen baarissa/loungessa
Majoituspaikka tarjoaa asiakkaille kokoustilan
Sijaitsee 13 minuutin kävelymatkan päässä kohteesta Bullring & Grand Central ja 3 minuutin ajomatkan päässä kohteesta Broad Street
Majoituspaikasta löytyy ravintola. Majoituspaikan baari/lounge kutsuu nauttimaan drinkeistä. Wi-Fi ja kiinteä internetyhteys ovat saatavilla yleisissä tiloissa ilmaiseksi.
Tämä 3 tähden hotelli on savuton.
Majoituspaikassa on ravintola.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Internet
Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi ja kiinteä internetyhteys
Ruoka ja juoma
Baari/aulabaari
Ravintola
Palvelut asiakkaille
Siivouspalvelu (päivittäin)
Businesspalvelut
Kokoustila
Esteettömyys
Ei hissiä
Muuta
Tupakointi ei sallittu
Käytännöt
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 15.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 23.00.
Aikainen sisäänkirjautuminen riippuu saatavuudesta
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18
Uloskirjautuminen
Uloskirjautuminen ennen klo 11.00
Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:
Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä
Majoituspaikan antamien tietojen käännöksissä on saatettu käyttää automatisoituja käännöstyökaluja
Sisäänpääsy
Vastaanottovirkailija
Lemmikit
Lemmikkejä ei sallita
Lapset ja varavuoteet
Lapset ovat tervetulleita.
Maksutavat
Tärkeää tietoa
Hyvä tietää
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit.
Tämä majoituspaikka siivotaan ammattimaisesti
Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
The Wellington Hotel Birmingham - Budget Hotel Near O2 Academy – arvostelut
Arvostelut
7,8
Hyvä
Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut vaatimustemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 120 kautta 313 arvostelua
10–Loistava
120
Arvosana 8 - Hyvä. 94 kautta 313 arvostelua
8–Hyvä
94
Arvosana 6 - OK. 64 kautta 313 arvostelua
6–OK
64
Arvosana 4 - Huono. 16 kautta 313 arvostelua
4–Huono
16
Arvosana 2 - Hirveä. 19 kautta 313 arvostelua
2–Hirveä
19
8,2/10
Siisteys
8,4/10
Henkilökunta ja palvelu
7,6/10
Palvelut/mukavuudet
7,4/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Peter
14.2.2026
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Friendly star and lovely comfortable room.
Peter
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Mark
8.3.2026
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent staff very helpful, clean and a great breakfast all for ridiculous low price, very happy will stay again for next gig in o2
Mark
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Rosalyn
15.3.2026
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel, very reasonably priced and great for a 1 or 2 night stay in the city. Be careful on the stairs though!
Rosalyn
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
mark
23.1.2026
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Great value, very good location, easy to walk into the city, pleasant welcome and friendly staff, free breakfast was simple but hit the spot - toast, cereal, yoghurt, juice, and nice coffee
mark
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
WEN-CHENG
19.3.2026
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
LOCATION SO GOOD
THE ROOM TOO SMALL
WEN-CHENG
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Josel
30.12.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was amazing the staffs were lovely and helpful 😊
Josel
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Bousso
23.2.2026
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
very clean and calm we spent 1 night but could get back and forth to the airport without any problem
Bousso
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Alicia
18.3.2026
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
There was no air conditioning in the single room I had, the staff was really friendly and helped me with getting what I needed
Alicia
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Carlton
5.3.2026
walking distance to the shops clean and tidy room .
Carlton
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Kevin
9.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I liked the room good location and nice breakfast
Kevin
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Calum
21.12.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Fantastic location. 5 mins from O2. Discount in the bar at hotel, Superb food
Definitely recommend
Calum
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
dinshid
4.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location, good price and free breakfast
dinshid
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Sophie
12.12.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Friendly staff. Breakfast was fine. Room was comfy. Location’s good.
Sophie
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Rob
2.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very good
Really enjoyed staying here. Nice hotel, nice pub. Great location.
Rob
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Bradley
8.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent staff and amazing value
Bradley
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Georgia
6.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great place for a night
Georgia
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Cheryl
8.6.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Our second stay at The Wellington, great location, super staff & lovely clean, comfortable rooms.
Cheryl
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Carlton
28.10.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yes i felt very welcome as soon i arrived and with 10% off my drink .
nice clean comfortable room slept well with a lovely breakfast in the morning best sleep ever ...
Carlton
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Molly-Rose
23.11.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
The woman who helped us check in was SOOOO lovely (unfortunately I forgot to get a name). The room was cozy, bathroom was nice, lovely shower. Also, very close to O2 academy and city center.
Molly-Rose
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Louise
26.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Clean, comfortable, only thing I would suggest is a shelf and/or hooks for clothes etc. Breakfast was good, the restaurant attached is amazing. Will definitely stay again. Thank you.
Louise
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Richard
11.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
A small room granted but spotless. Staff were lovely, really friendly. A basic breakfast but absolutely fine.
Really liked this stay!
Richard
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
CRAIG
14.11.2025
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Clean, value for money room . Close to an inner ring road so I brought wax earplugs!Breakfast (included) was ok .
CRAIG
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
4/10 Huono
Laurence
3.3.2026
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
While the room was clean, the place itself was grubby. The breakfast was really poor and it would be better to increase the price and do it properly and invest a bit of money in the building especially the stairs which were grubby. No hot water on arrival until the following morning
Laurence
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Alan
29.11.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great Stay
Had a great stay, room was very comfortable and staff friendly.
Alan
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2024
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
Rachel
17.2.2026
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
The room was lovely....appreciated the beds in family room. Room was clean but corridor and stairwell v dirty. Ensuite bin hadn't been emptied and sink was blocked so water wouldn't go down.
Breakfast was meagre and poor quality, v little choice. Staff polite. Not sure how it passed muster to get on hotels.com