Ulkouima-allas, ravintola ja ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto kuuluvat tämän savuttoman hotellin palveluihin. Käytössäsi on myös ilmainen langaton internetyhteys julkisissa tiloissa ja omatoiminen pysäköinti.
Marina Palace Tequesquitengo tarjoaa 29 huonetta, joissa on ilmastointi. Huoneessa on parveke. Kaapelikanavat takaavat viihteen. Kylpyhuoneista löytyy suihku. Siivous on saatavilla päivittäin.
Tässä hotellissa käytössäsi on ulkouima-allas.
Marina Palace Tequesquitengo sijaitsee vain lyhyen kävelymatkan päässä kohteesta Laguna de Tequesquitengo. Majoituspaikka tarjoaa asiakkailleen esimerkiksi ilmaisen Wi-Fi-yhteyden yleisissä tiloissa, ilmaisen omatoimisen pysäköinnin ja ulkouima-altaan.
Ilmainen Wi-Fi joissain yleisissä tiloissa
Ilmainen omatoiminen pysäköinti
Jos nälkä yllättää, tilaa itsellesi jotain syötävää majoituspaikan ravintolassa
Voit käydä uimassa majoituspaikan ulkouima-altaassa
Sijaitsee kivenheiton päässä kohteesta Laguna de Tequesquitengo ja 5 minuutin ajomatkan päässä kohteesta Glorieta de las Alas
Majoituspaikasta löytyy ravintola. Yleisissä tiloissa on ilmainen Wi-Fi. Ilmainen omatoiminen pysäköinti on saatavilla.
Tämä 3 tähden hotelli on savuton.
Majoituspaikassa on ravintola.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Internet
Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi
Pysäköinti ja liikenneyhteydet
Paikan päällä ilmainen omatoiminen pysäköinti
Paikan päällä rajoitetusti omatoimisia pysäköintipaikkoja
Ruoka ja juoma
Ravintola
Tekemistä
Ulkouima-allas
Perheystävällinen
Ulkouima-allas
Mukavuudet
Ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto
Palvelut asiakkaille
Siivouspalvelu (päivittäin)
Esteettömyys
Ei hissiä
Muuta
Tupakointi ei sallittu
Huoneen palvelut/mukavuudet
Makuuhuone
Lakanat saatavilla
Kylpyhuone
Pyyhkeet saatavilla
Saippua
Sampoo
Suihku
Vessapaperi
Yksityinen kylpyhuone
Viihdetarjonta
Televisio ja kaapelikanavat
Muuta
Ilmastointi
Käytännöt
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 13.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 13.30.
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 15
Uloskirjautuminen
Uloskirjautuminen ennen klo 12.00
Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:
Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä
Tähän majoituspaikkaan ei ole mahdollista kirjautua sisään vastaanoton aukioloaikojen jälkeen
Majoituspaikan antamien tietojen käännöksissä on saatettu käyttää automatisoituja käännöstyökaluja
Sisäänpääsy
Vastaanottovirkailija
Lemmikit
Lemmikkejä ei sallita
Lapset ja varavuoteet
Lapset ovat tervetulleita.
Maksutavat
Tärkeää tietoa
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi yksityinen majoittaja (eli taho, joka ei toimi kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa). EU:n kuluttajansuojalaki, mukaan lukien peruutusoikeus, ei koske tätä varausta. Yksityisen majoittajan määrittämä peruutuskäytäntö koskee varaustasi.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Tässä majoituspaikassa on ulkotiloja, kuten parvekkeita, patioita ja terasseja, jotka eivät saata soveltua lapsille. Jos sinulla on kysyttävää asiasta, suosittelemme sinua ottamaan yhteyttä majoituspaikkaan ennen saapumistasi, jotta he voivat antaa sinulle tarpeisiisi sopivan huoneen
Tähän majoituspaikkaan ei voi kirjautua sisään vastaanoton aukioloaikojen ulkopuolella. Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hoteles Gran Horizonte Hotel
Hoteles Gran Horizonte Jojutla
Hoteles Gran Horizonte Hotel Jojutla
Marina Palace Tequesquitengo – arvostelut
Arvostelut
4,6
Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut vaatimustemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 7 kautta 56 arvostelua
10–Loistava
7
Arvosana 8 - Hyvä. 5 kautta 56 arvostelua
8–Hyvä
5
Arvosana 6 - OK. 11 kautta 56 arvostelua
6–OK
11
Arvosana 4 - Huono. 6 kautta 56 arvostelua
4–Huono
6
Arvosana 2 - Hirveä. 27 kautta 56 arvostelua
2–Hirveä
27
5,0/10
Siisteys
6,0/10
Henkilökunta ja palvelu
4,6/10
Palvelut/mukavuudet
4,2/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Tarkistettu arvostelu
4/10 Huono
MIGUEL
23.3.2026
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Para llegar al hotel es una brecha a desnivel sin pavimentar, sin luz y poco visible el camino. Los baños ya son viejos, la llave del lavabo no funcionaba, el WC sin tapa y con problemas de desague. Los contactos sin de luz sin funcionar, el colchon matrimonial con resortes ya casi a la vista. La calidad de las toallas deja mucho que desear, las usamos con mucha desconfianza. No se pudo hacer uso de la alberca porque estaba sucia (la empezaron a limpiar ya tarde) por cierto, el WC de la alberca fuera de servicio. El estacionamiento con pocos lugares pero seguro. La ubicación del hotel se encuentra en desnivel, por lo que subir y bajar escaleras para ir al comedor, a la alberca o disfrutar de la vista del lago, no es nada recomendable.
MIGUEL
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
Gerardo
23.2.2026
No existe el hotel, esta cerrado, llame para avisar a hoteles.com y no me dieron ninguna respuesta ni ne ayudaron a conseguir hospedaje. Pesimo servicio
Gerardo
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
Gabriel
28.11.2025
Hyvää: Siisteys
Las habitaciones tenían muchos desperfectos
Gabriel
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Efraín de Jesús
26.11.2025
Hyvää: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
El personal que me atendió de nombre SERGIO , fue muy amable y servicial , sinceramente estuve a gusto.
Efraín de Jesús
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
KARLA
21.11.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
No habia agua caliente, el baño se inindo, horrible estancia, lo peor, no es como se ve en las imagenes, una porqueria de hotel pesima estancia
KARLA
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
Helena Paulette
18.11.2025
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Habitacion fea, sucia, instalaciones viejas y sin mantenimiento, las fotos de la pagina nada que ver con la realidad
Helena Paulette
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
Angelica
2.11.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Bonita vista y ubicación
Angelica
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
Nubia Deyanira López
20.10.2025
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Muy mala organización, el personal era amable sin embargo el check in NO es a partir de las 7:00 am como dicen en Expedia es a las 3:00 pm. Según era recepción 24 horas después de ya estar hospedados llegamos a las 2:30 am y NO HABÍA NADIE, el portón estaba cerrado, tocamos el timbre y nadie respondía, hasta un huésped nos tuvo que ayudar a buscar al personal (y no los encontró), llamamos al número que está registrado en Expedia y nos dijeron que estaba equivocado, hasta que llamamos al número de Google maps y por fin nos abrieron (después de 25 min).
Cuando llegamos nos dijeron que nos iban a enviar unas toallas a la habitación y NUNCA llegaron.
Tienen un timbre que suena cada que alguien entra y suena muy fuerte, te despierta en las mañanas y no deja dormir bien.
El acceso al estacionamiento solo cabe un auto y si alguien se queda ahí parado no puedes salir.
Una mala experiencia y para las condiciones del hotel el precio es caro.
Nubia Deyanira López
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
Angeles
19.10.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Me parece que deben darle mayor mantenimiento a la habitación, estaba sucio el lavabo al llegar, como parte de la losa, ventanas descuidadas, el olor del baño era demasiado fuerte (a drenaje) y a pesar de que nos quedamos dos noches no nos hicieron limpieza en el cuarto; el restaurante es muy bueno, muy rico en sabor y buena atención, así mismo el personal de mantenimiento del hotel se mostraron agradables.
Angeles
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
Julia Belem
19.10.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
La habitación que solicité no estaba en disponibilidad, no tenían mi reserva considerada, el trato en el restaurante fue descuidado
Julia Belem
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
Hilda Fabiola
10.10.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
El hotel está HORRIBLE, se cae a pedazos, tienen nulo mantenimiento, la habitación tiene humedad, el baño pésimo, está sumamente descuidado, el agua de la alberca está turbia, la limpieza deja mucho que decir. Por el precio vale mil veces más la pena un Airbnb.
Definitivamente no volvería y no lo recomiendo!
Hilda Fabiola
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
4/10 Huono
Jorge Enrique
28.9.2025
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
El lugar esta bien, solo que las habitaciones estan feas el mobiliario muy feo, no hay agua caliente
Jorge Enrique
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
Yazmin
19.8.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Cama dura sin internet, muy cara
Yazmin
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
Jose Miguel
12.5.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotel Transilvania de terror
Ya había leído los comentarios pero pensé que eran falsos o al azahar pero la verdad deja mucho que desear este si le podemos decir hotel, muy muy viejo y en mal estado, las habitaciones muy feas y el baño huele mal, el estacionamiento es pequeño pero lo comparten con un restaurante y jamás encuentras lugar para tu coche, muchos borrachos en la madrugada tomando y gritando dentro de las instalaciones y nadie les dice nada.
Jose Miguel
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Gabriela
24.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Buenas instalaciones, el personal atento, si hay lugar de estacionamiento y están al pendiente de los autos
Gabriela
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
Alan Jair
22.4.2025
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Mi habitación no contaba con llave y la puerta costaba mucho para cerrarse
Alan Jair
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
Dayna Angelica
22.4.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
No volvería , no vale la pena
En general cumplió su función , sin embargo la calidad del hotel, del edificio general y de la alberca es horrible , no regresaría , solo el personal vale la pena muy amables y pendientes
Dayna Angelica
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
4/10 Huono
Gilberto
20.4.2025
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Engaña con las fotos del hotel, está viejo y descuidadas las instalaciones!!
Gilberto
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
XIUHNEL GUILLERMO
14.4.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
No había agua caliente y los que atienden muy poco capacitados para dirigir un hotel.
XIUHNEL GUILLERMO
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
Elizabeth Giselle
8.4.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
El peor hotel en el que he estado en toda mi vida. Esta horrible, las almohadas sin fundas y sucias con manchas amarillas asquerosas, las sabanas igual. Dormimos sobre unas toallas que llevábamos. El baño asqueroso, el wc estaba roto y se salía toda el agua sucia y apestaba. La regadera inservible, como esta llena de sarro el agua sale para todos lados y es imposible bañarte. Dormimos unas horas porque fuimos a una boda y huímos de ahí, sin bañarnos ni nada. Ni hablar del ruido pero eso ya es lo de menos.
Elizabeth Giselle
Y öpyi 1 yön maaliskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
Jacaranda Nitzarindani
7.4.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Horrible. El lugar es viejo y se nota que no le dan mantenimiento. El servicio del recepcionista es pésimo. Cuando llegamos no estaba lista nuestra habitación y nos hicieron esperar como media hora. Solo la recamarera fue amable. Salimos y cuando regresamos, la habitación estaba abierta!!. El recepcionista dijo que él la abrió porque se le olvidó que ya estaba ocupada y se le olvidó cerrarla. Por suerte no se nos perdió nada. En resumen lo único bueno es la ubicación porque queda al lado del salón del evento al que fuimos. Muy lamentable el nivel de descuido en todos los sentidos.
Jacaranda Nitzarindani
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
Jaime
7.4.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Viejo, feo. No sirven los aires acondicionados ni ventiladores. No hay agua caliente. PÉSIMO. Al menos los empleados son atentos y tratan de solventar las deficiencias del hote. MUY CARO para la porquería que es.
Jaime
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
4/10 Huono
Barbara
22.3.2025
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Muy mala experiencia sin agua caliente sin los servicios adecuados
Barbara
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
Jesica
19.3.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pesimo hotel de 1 estrella
La habitacion fatal sin toallas sin sábanas adecuadas sin aire acondicionado sin ventilador la taza del baño y lavabo rotos el agua de la regadera inundo hasta el cuarto. Solo la cama ni un mueble dentro. Es la peor experiencia. Muy caro ni a media estrella llegamos. Ni siquiera nos hicieron la limpieza. En verdad esperaria un reembolso.
Jesica
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
Marlene
18.3.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
No me gustó el lugar
La visita no fue muy satisfactoria desde un inicio dan una hora de check in en la página y al llegar resulta que es otra, muy mala atención por parte del recepcionista un chico que no sabe a tender clientes, la limpieza de la habitación mala olía bastante desagradable y se salía el agua del baño, después le cambiaron a una habitación por la que yo había pagado una más pequeña y para terminar su aire no servía y tampoco te explicaban cómo usarlo.