The Capsule Hotel sijaitsee vain lyhyen kävelymatkan päässä kohteesta Hyde Park.
Sijaitsee vain 4 minuutin kävelymatkan päässä kohteesta Hyde Park ja 5 minuutin kävelymatkan päässä kohteesta Capitol Theatre
Käytännöt
Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:
Majoituspaikan antamien tietojen käännöksissä on saatettu käyttää automatisoituja käännöstyökaluja
Lapset ja varavuoteet
Lapset ovat tervetulleita.
Tärkeää tietoa
Hyvä tietää
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
The Capsule Hotel Hotel
The Capsule Hotel Sydney
The Capsule Hotel Hotel Sydney
The Capsule Hotel – arvostelut
Arvostelut
8,6
Loistava
Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut vaatimustemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 14 kautta 27 arvostelua
10–Loistava
14
Arvosana 8 - Hyvä. 8 kautta 27 arvostelua
8–Hyvä
8
Arvosana 6 - OK. 4 kautta 27 arvostelua
6–OK
4
Arvosana 4 - Huono. 1 kautta 27 arvostelua
4–Huono
1
Arvosana 2 - Hirveä. 0 kautta 27 arvostelua
2–Hirveä
0
8,4/10
Siisteys
9,2/10
Henkilökunta ja palvelu
8,0/10
Palvelut/mukavuudet
8,0/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Ronald
22.3.2026
Great spot
Ronald
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
William
11.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Check in, friendly staff, clean linen and towels.
William
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Robert
23.3.2026
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Really clean and quiet
Robert
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Timothy
7.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great place in the centre of Sydney to stay and convenient
Timothy
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Leah
7.12.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
The pod I stayed in was very nice and the front desk was able to hold my bag for me before check-in.
Leah
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Kevin
2.10.2025
Hyvää: Siisteys
Nearby shops and the capsule was great with all the things you needed
Kevin
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Mark
1.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Opera house and botanical gardens close
Lots of shopping around if thats what your looking for
Close to ferries as well.
Mark
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Gabriel
14.12.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Friendly clean professional
Gabriel
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Gabriel
2.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent efficient
Gabriel
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
Alister
1.3.2026
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Surprisingly yes
Alister
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Gabriel
30.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Helpful efficient easy
Gabriel
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Holly
28.2.2026
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I slept on the top bunk and it was great. Solid wood build into the wall means I and the person below me could roll over and not make the bed sway!
Bedding was clean and comfortable. Capsule size was pretty big and the roller blind was amazing for privacy. The only thing is the fan inside the capsule didn’t really work.
Locker was large as well.
Kitchen was clean and the showers had really good water pressure even on the 4th floor!
Very happy with my experience.
Holly
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Gabriel
4.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Easy simple efficient
Gabriel
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Antonia
25.6.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This was a surprisingly inexpensive option for me as a commuter working in Sydney. It was quiet, clean and perfectly located in the heart of the CBD. The other guests were lovely and considerate of the shared space, the bed capsules were roomy. Just remember to take your own personal padlock for the lockers. Will definitely stay there again.
Antonia
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
4/10 Huono
Aaron
29.11.2025
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Did have pillow or blanket because no one told me where to find them.
Aaron
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
PETER
24.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
.
PETER
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
Annie
28.12.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
No capsules. Just confortable renovated bunks. Address is on George street but entrance is on Loverpool. Not mentioned anywherein hostel description. On my floor, there were just 3 semi renewed showers and 2 old toilets for probably 30 or 40 guests. Only the location and the staff are good. Elevator sometimes is tuck on a floor. Excellent location to catch the tram and go dining or shopping though. I guess the hostel gets the stars from that point of you.
Annie
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Taishi
6.3.2026
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
お店あった
Taishi
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
YAMAGUCHI
6.2.2026
物音がうるさい人がいますので、
YAMAGUCHI
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
TSUTOMU
6.12.2025
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat