Tämän hotellin palveluihin kuuluu ravintola, baari/aulabaari ja ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto. Käytössäsi on ilmainen langaton internetyhteys julkisissa tiloissa, omatoiminen pysäköinti sekä ilmainen buffetaamiainen.
Hotel Cosmos tarjoaa 140 huonetta. Kaapelikanavat takaavat viihteen.
Kylpyhuoneista löytyy suihku. Asiakkaat voivat surffata verkossa käyttämällä huonehintaan sisältyvää langatonta internetyhteyttä. Silitysrauta/-lauta ja hiustenkuivaaja ovat saatavilla pyynnöstä. Siivous on saatavilla päivittäin.
Hotel Cosmos sijaitsee kävelymatkan päässä kohteesta Keskustori. Majoituspaikka tarjoaa asiakkailleen esimerkiksi ilmaisen aamiaisen, ilmaisen Wi-Fi-yhteyden yleisissä tiloissa ja ilmaisen omatoimisen pysäköinnin.
Ilmainen buffetaamiainen saatavilla päivittäin
Ilmainen Wi-Fi
Ilmainen omatoiminen pysäköinti
Voit tilata itsellesi syötävää majoituspaikan ravintolassa tai vaihtoehtoisesti nauttia juoman sen baarissa/loungessa
Majoituspaikka tarjoaa asiakkaille hissin
Sijaitsee 15 minuutin kävelymatkan päässä kohteista Keskustori ja Keskustori
Majoituspaikasta löytyy ravintola. Majoituspaikan baari/lounge kutsuu nauttimaan drinkeistä. Ilmainen aamiainen on saatavilla joka päivä. Yleisissä tiloissa on ilmainen Wi-Fi.
Omatoiminen pysäköinti on ilmainen.
Asiakkaille tarjoillaan ilmainen buffetaamiainen joka päivä klo 7.30–10.00.
Majoituspaikassa on ravintola.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Internet
Saatavilla kaikissa huoneissa: ilmainen Wi-Fi
Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi
Pysäköinti ja liikenneyhteydet
Paikan päällä ilmainen omatoiminen pysäköinti
Paikan päällä rajoitetusti omatoimisia pysäköintipaikkoja
Ruoka ja juoma
Ilmainen buffetaamiainen saatavilla päivittäin klo 7.30–10.00
Baari/aulabaari
Ravintola
Tekemistä
Viinikierroksia
Perheystävällinen
Jääkaappi huoneessa
Mukavuudet
Ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto
Palvelut asiakkaille
Siivouspalvelu (päivittäin)
Esteettömyys
Hissi
Muuta
1 rakennus
22 kerrosta
Huoneen palvelut/mukavuudet
Kylpyhuone
Hiustenkuivaaja (pyynnöstä)
Pyyhkeet saatavilla
Suihku
Yksityinen kylpyhuone
Viihdetarjonta
Televisio ja kaapelikanavat
Ruoka ja juoma
Jääkaappi
Muuta
Ilmastointi (säädettävä)
Silitysrauta/-lauta pyynnöstä
Työpöytä
Käytännöt
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 14.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 5.30.
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18
Uloskirjautuminen
Uloskirjautuminen ennen klo 12.00
Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:
Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä
Majoituspaikan antamien tietojen käännöksissä on saatettu käyttää automatisoituja käännöstyökaluja
Sisäänpääsy
Vastaanottovirkailija
Lemmikit
Hotel Cosmos ei salli lemmikkejä tai avustajaeläimiä
Lapset ja varavuoteet
Lapset ovat tervetulleita.
Lapset yöpyvät ilmaiseksi! Yksi korkeintaan 7 vuotta vanha lapsi yöpyy ilmaiseksi, jos hän käyttää huoneessa olevia sänkyjä.
Lisä-/varavuoteita ei ole saatavilla.
Vauvansänkyjä ei ole saatavilla.
Maksutavat
Tärkeää tietoa
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Jos tarvitset viisumin saapuaksesi maahan, majoituspaikka voi pystyä auttamaan sinua joidenkin viisumihakemusta tukevien asiakirjojen hankkimisessa. Majoituspaikka saattaa veloittaa tästä palvelusta vaikka peruuttaisit varauksesi. Kaikki järjestelyt tapahtuvat yksinomaan sinun ja majoituspaikan välillä. Ota majoituspaikkaan yhteyttä soittamalla varausvahvistuksessa olevaan numeroon, jos haluat saada lisätietoja asiasta.
Yksi korkeintaan 7 vuotta vanha lapsi voi majoittua ilmaiseksi samaan huoneeseen vanhemman tai huoltajan kanssa, jos hän käyttää huoneessa jo olevia sänkyjä.
Lemmikkejä ja avustajaeläimiä ei sallita.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Cosmos Chisinau
Cosmos hotel Chisinau
Hotel Cosmos Chisinau
Hotel Cosmos Hotel
Hotel Cosmos Chisinau
Hotel Cosmos Hotel Chisinau
Hotel Cosmos – arvostelut
Arvostelut
8,0
Erittäin hyvä
Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut vaatimustemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 31 kautta 87 arvostelua
10–Loistava
31
Arvosana 8 - Hyvä. 33 kautta 87 arvostelua
8–Hyvä
33
Arvosana 6 - OK. 16 kautta 87 arvostelua
6–OK
16
Arvosana 4 - Huono. 5 kautta 87 arvostelua
4–Huono
5
Arvosana 2 - Hirveä. 2 kautta 87 arvostelua
2–Hirveä
2
8,0/10
Siisteys
8,8/10
Henkilökunta ja palvelu
7,2/10
Palvelut/mukavuudet
6,8/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Kiira
3.8.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Soviet experience
True Soviet era experience. There is only few things to see in Chisinau and I think hotel Cosmos is one of them. Ask for original room since those are The best thing.
Kiira
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
Kyöstäjä Karppakauste
5.5.2014
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja huoneen mukavuus
Soviet style :)
Good
- Old fashion Soviet union style everywhere. Nostalgic!
Bad
- Smoking allowed indoors. Passive smoking destroys the health of the personnel who works there
Kyöstäjä Karppakauste
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
kenneth
18.3.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Friendly staff. perfect location
The front desk staff is very friendly and helpful. They speak English which is great too. The location is the best around. The mall is attached and three grocery stores are close by. I have stayed here twice. The price is also very low.
kenneth
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2020
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
Tarkistettu asiakas
7.3.2020
Zentral. Ist ok. Nichts besonderes. War für den Preis ok
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2020
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
Fabien
3.2.2020
Location perfect, walking distance to everything, safe also.
Breakfast simple, but nice.
Problem is wifi works only in the lobby, 0% reliable inside the room, really annoying.
Fabien
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020
Tarkistettu arvostelu
2/10 Hirveä
HAKAN
24.12.2019
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
akan altıkat
dalarda temizlik çok kötü.duş jeli şampuan yok.saç kurutma makinasıda yo. her şey çok berbat
HAKAN
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Willonah A.
19.12.2019
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Gut und günstig
Leider sehr abgenutzt das Hotel, die Frühstücksräumlichkeiten sehr spartanisch. An der Rezeption konnte man mir nich einmal einen Briefumschlag geben. Sehr günstig, zentral gelegen, sauber und nettes Personal.
Willonah A.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Mark
16.12.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very dated communist era hotel but clean and tidy rooms. We were very kindly upgraded to apartment room which was very nice but really did take you back more than 20 years. Breakfast was reasonable choice and you could certainly fill up for day ahead. Good location 5 minute walk from station and 10 minute walk to Triumphal Arch.
Mark
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Güray
29.10.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yeri çok güzel alışveriş merkezleri ve süper marketler arasında.Merkeze yürüyüş mesafesinde.Otel eski fakat asansörler yenilenmiş resepsiyon cana yakın ve yardımcı.Odalar eski olmasına rağmen olağan üstü temiz.Banyo yenilenmiş ve temizliği mükemmel.Kahvaltısı doyurucu ve güzel bilhassa börekleri harika.Ödediğinizin karşılığını fazlasi ile alıyorsunuz.
Güray
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Ben
9.10.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
your money's worth
economical Hotel, very helpful staff. would have preferred a higher floor with front balcony rather than back balcony. but I certainly got my money's worth. INcluding in hotel massage clinics.
Ben
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Ina
27.9.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
God beliggenhet
Fantastisk utsikt og sentralt, men ganske slitt. Dusjforhenget var for kort. Personalet var kjempetrivelige og svært hjelpsomme! God wifi i lobbyen, dårlig på rommet.
Ina
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
22.9.2019
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
**hotel
Hotel is desperate for updating. I would rate it as a two stars hotel.
Breakfast is ok.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
27.8.2019
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Cet hôtel est très bien situé - il y a tous les services à proximité - Le personnel est accueillant et aidant dans la mesure du possible. Le lit était confortable quoique rudimentaire, la climatisation fonctionnait très bien (en pleine canicule). Le fauteuil de la chambre très inconfortable pour un grand gaillard. Le wifi excellent dans la chambre et le lobby.
Ancien hôtel Intourist de l'époque Soviétique qui a besoin beaucoup d’amour. Les tapis du hall d’entrée sont sales et donnent vraiment une mauvaise impression. Des déjeuners dignes de l’époque soviétique - pas fameux. Mais hôtel pas cher pour un canadien.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
19.8.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
今は貴重な旧式ホテル。
ホテルの設備は古いがそれはそれでありだと思う。
スタッフは非常にフレンドリーで機転がきいていた。
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Denis
18.8.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Do it.
Som alla andra säger retro sovjet med bra prisläge och centralt placerad.
Denis
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
pascal
15.8.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Bon rapport qualité prix
Hotel d’un autre temps, mais pas chère, proche de la gare principale, proche du centre ville, centre commerciaux à 50 m, toujours pratique. Réceptionniste fort sympathique et parlant (certaine) le français.
Un charme certain pour cet hôtel « soviétique »
Les points noirs :
Matelas à remplacer
Balcon inutilisable (pigeons)
Pdj misérable
pascal
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Johan
21.7.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Retour vers le passé soviétique !!! 😜😜
Le personnel est top !!!
Johan
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
asle
2.7.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Moldova
Veldig fornøyd
asle
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
26.6.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
All reception staff, Lily, Liliana, Nastya and Gabrielle speak perfect English and helped me with everything. Yuri the taxi driver also showed me all of Kishinev and Transnistria 👍
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 5 yötä kesäkuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
18.6.2019
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
The staff, the staff, the staff - amazing. The building is tired but it does have an old Soviet charm.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
Jacek
12.6.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
back to the USSR
If you wish to experience USSR-style hotel, it is a perfect match. Room and the whole interior outdated and grotty. Air-conditioner in a room quite noisy. Price adequate to the experience.
Good view from the balcony. Very nice and professional staff especially receptionists :)
Jacek
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
3.6.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice and helpful staff. The inside of the hotel is ok although the outside seems clearly outfashioned
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
21.4.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Liebe Leute, dieses ist ein älteres und nicht mehr so modernes Hotel, aber wir können sagen, dass die freundlichen und sehr hilfsbereiten Mitarbeiterinnen der wesentliche Faktor für einen tollen Aufenthalt sind. Man sollte sich nicht von der Fassade bzw. der Eingangshalle ablenken lassen, die wahren Perlen sitzen an der Rezeption. Wir hatten schon für die weiteren Nächte ein anderes Hotel gebucht, sonst wären wir sehr gerne dort geblieben.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
André
17.4.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Normal
Nice hotel to sleep. Poor breakfast
André
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
18.3.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel is easy to find; it just seems confusing because it looks like you're walking into the strip mall, but it's really the hotel. Front desk was very accommodating for my early morning check-in and there was a hot breakfast available. The wi-fi needs improvement, my cell phone kept kicking itself off the network and my laptop would spin at what seemed like dial up speeds at best. Signal was ok, just didn't have capacity for the traffic I guess. The hotel is old, but I found this to be better quality old than what I find in the USA. The place was clean and staff were nice.