Hotel Ruby Marie sijaitsee vain lyhyen kävelymatkan päässä kohteesta Capitol Square.
Sijaitsee 15 minuutin kävelymatkan päässä kohteista Capitol Square ja Wisconsin State Capitol
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Muuta
Tupakointi ei sallittu
Käytännöt
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 15.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 23.30.
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18
Uloskirjautuminen
Uloskirjautuminen ennen klo 11.00
Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:
Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä
Majoituspaikan antamien tietojen käännöksissä on saatettu käyttää automatisoituja käännöstyökaluja
Sisäänpääsy
Vastaanottovirkailija
Lemmikit
Lemmikkejä ei sallita
Lapset ja varavuoteet
Lapset ovat tervetulleita.
Maksutavat
Tärkeää tietoa
Hyvä tietää
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit.
Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Tämä majoituspaikka toivottaa tervetulleiksi kaikki asiakkaat seksuaaliseen suuntautumiseen tai sukupuoli-identiteettiin katsomatta (LGBTQ+ -ystävällinen).
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hotel Ruby
Hotel Ruby Marie
Hotel Ruby Marie Madison
Hotel Ruby Marie Madison
Ruby Marie Hotel
Ruby Marie Madison
Ruby Marie Madison
Bed & breakfast Hotel Ruby Marie Madison
Madison Hotel Ruby Marie Bed & breakfast
Bed & breakfast Hotel Ruby Marie
Ruby Marie
Hotel Ruby Marie Madison
Hotel Ruby Marie Bed & breakfast
Hotel Ruby Marie Bed & breakfast Madison
Hotel Ruby Marie – arvostelut
Arvostelut
9,4
Poikkeuksellisen hyvä
Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut vaatimustemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 770 kautta 1003 arvostelua
10–Loistava
770
Arvosana 8 - Hyvä. 180 kautta 1003 arvostelua
8–Hyvä
180
Arvosana 6 - OK. 31 kautta 1003 arvostelua
6–OK
31
Arvosana 4 - Huono. 16 kautta 1003 arvostelua
4–Huono
16
Arvosana 2 - Hirveä. 6 kautta 1003 arvostelua
2–Hirveä
6
9,6/10
Siisteys
9,6/10
Henkilökunta ja palvelu
9,2/10
Palvelut/mukavuudet
9,2/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
julie
18.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location and restaurants nearby! Loved our stay.
julie
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Todd
16.2.2026
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Staff was courteous and room was great
Todd
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Claire
6.2.2026
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice accommodations
Coupons for drink and breakfast was nice
Claire
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Aura
10.2.2026
clean, great staff
Aura
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Jennifer
12.1.2026
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Comfortable room, great service! Included breakfast is great!! Really enjoyed our stay.
Jennifer
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Jay
29.1.2026
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great place to stay. Clean, cool room
Jay
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Grace
3.1.2026
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff was super friendly, breakfast was great, hotel was clean and well kept, the building was so cool will definitely come back
Grace
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Hannah
20.2.2026
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff was friendly. Such a cute vintage hotel. Room was clean.
Hannah
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Jodi
21.3.2026
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Central location and walkable to restaurants and bars. Historic building offers unique rooms which elevates the hotel experience. Street noise can be a factor but worth being so close to everything. There is a surface parking lot just behind the building which is very convenient and is complimentary.
Jodi
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Deb
10.3.2026
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The atmosphere was great. All clean. The coupon for a drink at the bar below was nice and the bar friendly. Breakfast was very good.
Deb
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Patricia
12.12.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
A charming hotel with antique's galore, super friendly staff, and clean, cozy rooms.
Patricia
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Lauren
23.2.2026
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
The room was awesome,clean and exacting what was in the photos
Lauren
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Ronald
10.3.2026
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Its a quiet cozy place great staff and great breakfast. Would reccomend for sure. Jas an elevator to get to rooms easily. Its very dated in decor but it was built in 1873 or at least thats when it was first licensed as a hotel. Very beautiful historic building
Ronald
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Tyler
14.1.2026
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Absolutely gorgeous and everything was exactly as advertised
Tyler
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Allison
2.12.2025
This hotel has a warm quirky welcome. Our stay was delightful.
Allison
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
David
24.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff was great, allowed us to check in early.
David
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
WILLIAM
19.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Love this Hotel wonderful experience
WILLIAM
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Steven
4.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent stay. Staff was very welcoming.
Steven
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Kristine M
2.3.2026
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
What a gem of a place. Wonderful staff who feel like friends. History and charm blended with some modern upgrades. Comfortable bed. Hot hot water in the shower. And coupons for breakfast at the hotel’s Roseline’s Cafe and at the ComeBackIn nearby- which has excellent food. I’ve already booked for my next visits in Madison.
Kristine M
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Kris
14.3.2026
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I left before the breakfast was served at 8:00. It would be nice if they started serving breakfast earlier.
Kris
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
William
24.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Charming building and room. Clean, friendly staff, good breakfast selections, good central location.
William
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Michelle
11.1.2026
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
We loved the location, B&B, local vibe, and that it's small and original. The staff was great! There is a little noise from the bar next door, but that didn't bother us at all. We will definitely be back! A cute little place!
Michelle
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
WILLIAM
19.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The Hotel was in a great area of town. Many food options and restaurants near. The breakfast was amazing and delicious Would most definitely stay here again.
WILLIAM
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Linnea
7.3.2026
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loved the historic atmosphere. Friendly staff. The only thing was that the water from the shower would only be hot even if it was set all the way to cold. I didn't mind it though. The drink tickets were a nice surprise too.
Linnea
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2026
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Regina
22.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent staff. Room was clean and bed comfortable!!