Astor

3.0 tähden majoituspaikka

Valitse päivät nähdäksesi hinnat

Majoituspaikan Astor valokuvagalleria

Majoituspaikan sisäänkäynti
Vastaanotto
Aula
Ravintola
Suihku, hiustenkuivaaja, pyyhkeet

Arvostelut

6,2 kautta 10.

Suositut palvelut/mukavuudet

  • Aamiainen sisältyy hintaan
  • Pysäköinti sisältyy hintaan
  • Ilmainen Wi-Fi
  • Ilmastointi
  • Businesspalvelut
  • Baari

Tutustu alueeseen

Näytä kartalla
Via Maragliano, 101, Florence, Tuscany, 50144
  • Place, Cascinen puisto
    ‪15 min kävelymatka‬
  • Place, Basson linnoitus
    ‪4 min ajomatka‬
  • Place, Piazza di Santa Maria Novella
    ‪7 min ajomatka‬
  • Airport, Firenze (FLR-Peretola)
    ‪5 min ajomatka‬

Huonevaihtoehdot

Yhden hengen standard-huone

  • 10 m²
  • 1 henkilö
  • 1 yhden hengen sänky
  • Ilmainen Wi-Fi

Standard-huone, 2 yhden hengen sänkyä

  • 16 m²
  • 2 henkilöä
  • 2 yhden hengen sänkyä
  • Ilmainen Wi-Fi

Kahden hengen standard-huone

  • 16 m²
  • 2 henkilöä
  • 1 parisänky
  • Ilmainen Wi-Fi

Kolmen hengen huone

  • 18 m²
  • 3 henkilöä
  • 1 parisänky ja 1 yhden hengen sänky TAI 3 yhden hengen sänkyä
  • Ilmainen Wi-Fi

Samankaltaisia majoituspaikkoja

Tietoja majoituspaikasta

Astor

Tämän hotellin palveluihin kuuluu baari/aulabaari, business center ja concierge-palvelut. Käytössäsi on ilmainen langaton internetyhteys julkisissa tiloissa, omatoiminen pysäköinti sekä ilmainen buffetaamiainen.Lisäksi majoituspaikassa on pyykinpesutilat, ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto ja kiertoajelu-/lippupalvelu.
Astor tarjoaa 57 ilmastoitua huonetta, joissa on minibaari ja tallelokerot. Digitaalikanavat takaavat viihteen.

Kylpyhuoneista löytyy suihku ja hiustenkuivaaja. Tämä hotelli tarjoaa asiakkailleen huonehintaan sisältyvän langattoman internetyhteyden. Siivous on saatavilla päivittäin.

Astor sijaitsee kävelymatkan päässä kohteesta Piazza di Santa Maria Novella. Majoituspaikassa on saatavilla ilmainen aamiainen, ilmainen Wi-Fi yleisissä tiloissa ja ilmainen omatoiminen pysäköinti.
  • Ilmainen buffetaamiainen saatavilla päivittäin
  • Ilmainen Wi-Fi
  • Ilmainen omatoiminen pysäköinti
  • Tilaa itsellesi virkistävä juoma majoituspaikan baarista/loungesta
  • Majoituspaikan tarjoamiin palveluihin sisältyvät concierge, kiertoajelu- tai lippupalvelu ja matkatavarasäilytys
  • Sijaitsee vain 4 minuutin ajomatkan päässä kohteesta Piazza di Santa Maria Novella ja muutaman minuutin ajomatkan päässä kohteesta Santa Maria Novellan basilika
Majoituspaikan baari/lounge kutsuu nauttimaan drinkeistä. Ilmainen aamiainen on saatavilla joka päivä. Yleisissä tiloissa on ilmainen Wi-Fi.

Asiakkaiden käytössä on business center paikan päällä. Astor tarjoaa asiakkaiden käyttöön myös terassin, kielitaitoisen henkilökunnan ja kiertoajelu- tai lippupalvelun. Rajoitettuja pysäköintipaikkoja on saatavilla.

Asiakkaille tarjoillaan ilmainen buffetaamiainen joka päivä klo 7.30–9.30.

Majoituspaikan palvelut/mukavuudet

Internet

  • Saatavilla kaikissa huoneissa: ilmainen Wi-Fi
  • Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi

Pysäköinti ja liikenneyhteydet

  • Paikan päällä ilmainen omatoiminen pysäköinti
  • Paikan päällä rajoitetusti omatoimisia pysäköintipaikkoja

Ruoka ja juoma

  • Ilmainen buffetaamiainen saatavilla päivittäin klo 7.30–9.30
  • Baari/aulabaari

Perheystävällinen

  • Pyykinpesutilat
  • Vauvansänky huoneessa
  • Äänieristetyt huoneet

Mukavuudet

  • Matkatavarasäilytys
  • Pyykinpesutilat
  • Tallelokero vastaanottotiskillä
  • Ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto

Palvelut asiakkaille

  • Concierge-palvelut
  • Kielitaitoinen henkilökunta
  • Kiertoajelu- ja lippupalvelut
  • Siivouspalvelu (päivittäin)

Businesspalvelut

  • Business center

Ulkotilat

  • Puutarha
  • Terassi

Esteettömyys

  • Hissi

Muuta

  • 1 rakennus
  • 4 kerrosta
  • Rakennettu: 2010

Huoneen palvelut/mukavuudet

Makuuhuone

  • Ilmainen vauvansänky

Kylpyhuone

  • Hiustenkuivaaja
  • Pyyhkeet saatavilla
  • Suihku
  • Yksityinen kylpyhuone

Viihdetarjonta

  • Televisio ja digitaaliset kanavat

Ruoka ja juoma

  • Minibaari

Muuta

  • Ilmastointi
  • Puhelin
  • Turvalokero
  • Äänieristetyt huoneet

Käytännöt

Sisäänkirjautuminen

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 14.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 0.00.

Uloskirjautuminen

Uloskirjautuminen ennen klo 11.00

Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:

Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä
Majoituspaikan antamien tietojen käännöksissä on saatettu käyttää automatisoituja käännöstyökaluja

Sisäänpääsy

Vastaanottovirkailija

Lemmikit

  • Lemmikkejä ei sallita

Lapset ja varavuoteet

  • Lapset ovat tervetulleita.
  • Lisä-/varavuoteita ei ole saatavilla.
  • Ilmaiset vauvansängyt!

Maksutavat

Tärkeää tietoa

Lisämaksut

Asiakkaita pyydetään maksamaan seuraavat lisämaksut majoituspaikassa:

  • Kaupungin perimä vero: 6.00 EUR per henkilö per yö korkeintaan 7 yöstä. Tätä veroa ei peritä alle 12 vuotta vanhoilta lapsilta.

Olemme listanneet kaikki majoituspaikan meille antamat hinnat.

Hyvä tietää

Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit. Käteismaksuja ei hyväksytä.
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.

Lisämaininnat

  • Kaikkien asiakkaiden, myös lasten, tulee olla läsnä sisäänkirjautumisen yhteydessä, ja heidän tulee näyttää virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus tai passi.
  • Kansallisten säädösten vuoksi paikan päällä maksettavat summat eivät voi ylittää 5000 EUR:n suuruista summaa. Saat lisätietoja asiasta ottamalla yhteyttä majoituspaikkaan varausvahvistuksessa olevien tietojen avulla.

Kansallinen luokitus

Tämä majoituspaikka on saanut virallisen tähtiluokituksensa taholta the local rating authority.

Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä

Astor Florence
Hotel Astor Florence
Astor Hotel
Hotel Astor
Astor Florence
Astor Hotel Florence

Astor – arvostelut

Arvostelut

6,2
Arvosana 10 - Loistava. 27 kautta 328 arvostelua
Arvosana 8 - Hyvä. 90 kautta 328 arvostelua
Arvosana 6 - OK. 119 kautta 328 arvostelua
Arvosana 4 - Huono. 52 kautta 328 arvostelua
Arvosana 2 - Hirveä. 40 kautta 328 arvostelua

6,6/10

Siisteys

7,2/10

Henkilökunta ja palvelu

5,0/10

Palvelut/mukavuudet

5,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

Arvostelut

Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Toni

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Basic low end hotel

Astor has nice location. Half hour walk from buzzling city centre. Building itself is quite old and everyting needs renovation. Breakfast was dissapointment. Parking on hotels own yard is a big plus. Rooms are basic old rooms, so dont expect to spend time on your room,they are just for sleep.
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus

Hyvä paikka yöpyä

Viikon vierailu. Hotelli oli erittäin sopiva tarpeisiimme. Hintaan sisältyi aamupala ja ilmainen pysäköinti. Parkkipaikkoja ei välttämättä aina ollut vapaana, mutta auton sai parkkiin ilmaiseksi kadun reunaan yöksi. Huone oli iso ja siisti. Mukava sänky ja isot tyynyt nukkua. Miinus oli liian pitkä suihkuverho, joka aiheutti veden leviämisen ympäri kylpyhuonetta. Tuunasimme sitä itse lyhyemmäksi jolloin ei ollut ongelmaa.:) Myös ikkunoiden verhot repsottivat, mikä jätti pienen raon ikkunaan. Bussilla pääsi nopeasti keskustaan hotellin vierestä ja vuokra-auton nouto onnistui parin sadan metrin päästä hotellista. Lähistöllä hyvä ravintola jos ei halua keskustaan lähteä illalla.
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Four days

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu

Worth the price for a couple of nights

The hotel personnel was fine and the room itself was OK. The breakfast area was fine and the breakfast consisted of bread, ham and cheese, and an ample selection of cakes maybe cakes and croissants are the norm for breakfast in Italy but more savoury options would be better. The big but were the bathrooms. The first room we were offered had a sink placed in front of the bathroom blocking 4/5 of the entrance - a normal sized person could not walk into the bathroom. We couldn't accept this room. We were offered another room with a spacious bathroom but when you took a shower, the entire bathroom was flooded with water because the floor didn't fall towards the drainage. Well, we managed by creating a dam with numerous towels on the floor but really this should be fixed. Also the shower pole was quite loose, not properly attached to the wall. Other than the bathrooms, the hotel was clean and rooms were cleaned every day. Also note that the hotel is located by a busy street with a lot of noise from the traffic in some rooms - this may not be a problem for anyone used to that. I would recommed the hotel only for a couple of nights and three stars is definitely two stars too many.
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

WIZHER

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
THE STAFF WAS GOOD. WE TALK, WHAT WE COULD BOTH UNDERSTAND, AND WE WERE GOOD. THE COMMUNICATION WAS A LITTLE TRYING BUT WE WERE OK. THE BREAKFAST WAS GOOD. THE ROOM WAS JUST A ROOM. THE LOCATION WAS NEAR THE TRAIN STATION SO THE COMMUTE WAS NOT BAD.I ATE AT 1 SPOT SENZAONE I BELIEVE IT WAS CALLED.. THE STAFF SAID IT WAS GOOD, BUT IT WAS JUST OK TO ME. ALSO, BE CAREFUL OF THE SCOOTERS. YOU MIGHT GET RAN OVER BY ONE. HEAVILY POPULATED WITH SCOOTERS. NO PLACE TO PARK EITHER. FIND A SPOT GET IT BECAUSE IF YOU;RE LOOKING FOR A CLOSER SPOT, YOU MIGHT BE OUT OF LUCK.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

2/10 Hirveä

Laura

Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hice una búsqueda especifica de hoteles con parking incluido o gratuito en los alrededores y es completamente incierto lo q indican en la página, no solo es zona azul todo el alrededor si no que el parking del hotel es de pago, además el baño es de película de terror con una ducha que además de funcionar mal era de vergüenza sin zona separada del baño por lo q al ducharte mojabas absolutamente todo, el aire no calentaba apenas la habitación y hace un ruido infernal. No volveré ni de coña a ese hotel.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu

Buon rapporto qualità prezzo.

Buona la posizione. Buon rapporto qualità prezzo. Forse gli orari della colazione sono un po' ristretti... Dalle 07.00 alle 09.30... può capitare qualche cliente alle 09.30 non si sia ancora pronto per la colazione (abbiamo soggiornato in periodo di vacanza). In ogni caso lo consiglierei per trascorrere alcuni giorni per visitare la splendida Firenze.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

10/10 Loistava

ANNA MARIA

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Da consigliare vivamente!

Esperienza in albergo molto positiva. Posizione ottimale per i trasporti, vicinanza all'Università, ecc. Personale sempre disponibile, pulizia ottima, camere e servizi più che buoni. Silenziose anche le camere che danno sulla strada. Colazione completa di tutto. Da consigliare vivamente anche e soprattutto per i costi bassi in relazione alla qualità della struttura.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

OLGA

Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat

Cómodo y limpio aunque muy destartalado.

Es lamentable que una ciudad como Florencia tenga hoteles tan pésimos. No cuidan para nada los detalles y los hoteles están muy destartalados, en general. En este caso, solo había dos enchufes detras del escritorio, uno de ellos para la tele y otro para la nevera. Teníamos que ir desenchufando cada vez para poder cargar el movil o conectar el ordenador portatil. Además dichos enchufes sin embellecedor y dados de sí. No me quedé con ellos en la mano de milagro !! En el baño ni un solo enchufe. A la habitación le hacía falta una manita de pintura. El desagüe de la ducha estaba en el centro del baño ( no existía plato de ducha ) pero la sorpresa fué grata porque no se nos inundó el baño en ninguna ocasión. Los aspectos positivos son la buena ubicación del hotel, a l lado del tranvía T2 ( pasa uno cada 2-3 minutos y hay un supermercado muy barato y enorme en la misma parada del tranvía) y el desayuno.
Yöpyi 8 yötä lokakuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Don

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat

Good for what it is.

Good staff, Very good breakfast. Dated rooms ang fixtures and furniture. You get what you pay for and this is what you get for the priwr're ce we paid. All and all, satisfied.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Rafael

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Internet sem sinal no quarto. Ar condicionado não funciona. Reclamei na recepção e disseram ser assim mesmo, pois tinha muito gente. Calor insuportável! Frigobar é enfeite, pois nem esfria água. Ventilador quebrado. Não recomendo!!!!
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu

Nice hotel

The hotel is 7 min from station.stuff is nice and helpfull.nice breakfest
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Mold, AC doesn’t work properly, worse than 1 Star

Walls are peeling and you can smell mold all the time. AC is working on about 27-28 C and beds are very very bad. Breakfast is basic, cleanliness must be better. Shower are so small that you can’t turn properly (approximately 70x70 cm or 28x28 inches). Overall score 0/10. It is a half star hotel.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Leonardo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Una atención muy buena y cerca de los lugares a visitar. Limpio y con lo que se necesita.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Julio

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Razoável

Hotel dentro do esperado! Conforto e limpeza dentro do padrão e preço cobrados...
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

angelo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat

conveniente ,

ottima posizione,abbastanza pulito, personale gentile,colazione ben assortita
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Strategico

Personale servizievole, camere accoglienti ed una buona prima colazione. Ottimo per arrivare a piedi all’Ippodromo per concerti ed eventi e perfettamente collegato con il centro.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Praticamente la camera che mi hanno assegnato puzzava di muffa e la finestra non si poteva aprire
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

MARTIN

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Frukosten serverades i samma rum som diskmaskinen. Mycket skrammel från personal som plockade disk. Inte mycket att välja på frukostbuffén
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Personnel très sympathique et très serviable, faisant l'effort de parler un peu le français. Petit déjeuner copieux et varié. Dommage que les clients soient si bruyants !
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
La situation, le linge agréable, le lit confortable
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Giovanni

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus

Cornetto che passione

Ho scelto questo hotel per la vicinanza a luoghi di mio interesse. Mi è capitata una camera matrimoniale al primo piano che dava sulla strada. Purtroppo la rumorosità della strada si è fatta sentire, ma quello dell'odore dei cornetti infornati intorno alle 6.00 del mattino che penetra così forte in camera non me lo sarei aspettato. Della camera posso dire che l'arredamento era antiquato e scollato in più punti. Il telecomando della tv non funzionava a parte un paio di tasti. Il materasso un po duro e il cuscino molto sottile. Comunque in linea di massima gli darei un voto da 7 e mezzo.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Albergo carino situato non molto lontano dal centro ( un solo pullman per attivarci ) e anche a mio parere economico.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2018
Tarkistettu arvostelu

10/10 Loistava

Davide

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
L' hotel ha i suoi anni ma la pulizia é impeccabile, la colazione abbondante e soprattutto il personale gentilissimo e davvero molto disponibile (in particolare il giovane receptionist ci ha aiutato a risolvere un grosso problema personale!)...raccomandatissimo! The hotel is quite old but cleaning service is really perfect and above average, you can enjoy a rich and tasty breakfast, but overall Hotel staff is nice, welcoming, helpful...highly recommended!
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2018
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Silvia

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Eccelente .

Ambiente famigliare,personale discreto e attento.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

PHILIP

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

bon hotel

bon hotel , literie confortable, petit balcon dans la chambre, parking, petit dejeuner copieux, personnel agreable, chambre legerement petite pour 3; a proximite de l arret de bus pour se rendre au centre vieille ville
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2017