Tämän savuttoman hotellin palveluihin kuuluu ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto ja ilmainen Wi-Fi yleisissä tiloissa.
CHECKinn Osaka Shinimamiya tarjoaa 45 huonetta, joissa on ilmainen pullovesi. Tämä hotelli tarjoaa asiakkailleen huonehintaan sisältyvän langattoman internetyhteyden. Kylpyhuoneista löytyy suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä.
CHECKinn Osaka Shinimamiya sijaitsee vain lyhyen kävelymatkan päässä kohteesta Spa World -kylpyläkeskus. Majoituspaikka tarjoaa esimerkiksi ilmaisen Wi-Fi-yhteyden yleisissä tiloissa.
Ilmainen Wi-Fi
Sijaitsee vain 3 minuutin kävelymatkan päässä kohteesta Nipponbashin ostosalue ja 9 minuutin kävelymatkan päässä kohteesta Spa World -kylpyläkeskus
Yleisissä tiloissa on ilmainen Wi-Fi.
Tämä hotelli on savuton.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Internet
Saatavilla kaikissa huoneissa: ilmainen Wi-Fi
Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi
Pysäköinti ja liikenneyhteydet
Paikan päällä ei ole pysäköintimahdollisuutta
Mukavuudet
Ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto
Esteettömyys
Ei hissiä
Muuta
Tupakointi ei sallittu
Huoneen palvelut/mukavuudet
Makuuhuone
Lakanat saatavilla
Kylpyhuone
Pyyhkeet saatavilla
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Viihdetarjonta
Televisio
Ruoka ja juoma
Ilmainen pullovesi
Muuta
Ilmastointi (säädettävä)
Työpöytä
Käytännöt
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 15.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 0.00.
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18
Uloskirjautuminen
Uloskirjautuminen ennen klo 11.00
Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:
Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä
Tähän majoituspaikkaan ei ole mahdollista kirjautua sisään vastaanoton aukioloaikojen jälkeen
Majoituspaikan antamien tietojen käännöksissä on saatettu käyttää automatisoituja käännöstyökaluja
Sisäänpääsy
Vastaanottovirkailija
Lemmikit
Lemmikkejä ei sallita
Lapset ja varavuoteet
Lapset ovat tervetulleita.
Lapset yöpyvät ilmaiseksi! Yksi korkeintaan 6 vuotta vanha lapsi yöpyy ilmaiseksi, jos hän käyttää huoneessa olevia sänkyjä.
Lisä-/varavuoteita ei ole saatavilla.
Vauvansänkyjä ei ole saatavilla.
Maksutavat
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Asiakkaita pyydetään maksamaan seuraavat lisämaksut majoituspaikassa:
Kaupunkivero voidaan veloittaa majoituspaikassa, ja sen määrä voi olla 100–10 000 JPY
per henkilö, per yö perustuen yökohtaiseen huonehintaan. Huomaa, että poikkeuksia saatetaan soveltaa. Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä majoituspaikkaan käyttäen varausvahvistuksessa olevia yhteystietoja.
Olemme listanneet kaikki majoituspaikan meille antamat hinnat.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen.
Tämä majoituspaikka pidättää oikeuden tehdä valtuutuksen asiakkaan luottokortille ennen asiakkaan saapumista.
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin ja palovaroitin
Tähän majoituspaikkaan ei voi kirjautua sisään vastaanoton aukioloaikojen ulkopuolella. Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Yksi korkeintaan 6 vuotta vanha lapsi voi majoittua ilmaiseksi samaan huoneeseen vanhemman tai huoltajan kanssa, jos hän käyttää huoneessa jo olevia sänkyjä.
Japanin terveys-, työ- ja hyvinvointiministeriön vaatimusten mukaisesti kaikkien kansainvälisten matkustajien on annettava passinsa ja kansallisuustietonsa, kun he rekisteröityvät johonkin majoitupaikkaan (majataloon, hotelliin, motelliin jne.). Lisäksi vaaditaan, että majoituspaikan omistaja ottaa kopiot kaikkien rekisteröityvien asiakkaiden passeista ja säilyttää kopion.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
HOMMY HOTEL
CHECKinn Osaka Shinimamiya Hotel
CHECKinn Osaka Shinimamiya Osaka
CHECKinn Osaka Shinimamiya Hotel Osaka
CHECKinn Osaka Shinimamiya – arvostelut
Arvostelut
8,8
Loistava
Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut vaatimustemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 47 kautta 84 arvostelua
10–Loistava
47
Arvosana 8 - Hyvä. 27 kautta 84 arvostelua
8–Hyvä
27
Arvosana 6 - OK. 4 kautta 84 arvostelua
6–OK
4
Arvosana 4 - Huono. 6 kautta 84 arvostelua
4–Huono
6
Arvosana 2 - Hirveä. 0 kautta 84 arvostelua
2–Hirveä
0
9,0/10
Siisteys
9,2/10
Henkilökunta ja palvelu
8,4/10
Palvelut/mukavuudet
8,4/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
?
2.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The staff at the front desk are very friendly.
?
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Kazzandra
17.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Easy to get to and from the station, nestled in a quiet neighborhood
Kazzandra
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
yesenia
16.10.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice hotel, as well as the service being Amazing!
yesenia
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Liam
12.8.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff were very helpful and welcoming
Liam
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2024
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Jessy
7.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice and tidy accomodation, the staff is very friendly and there's English speaking staff aswell. They helped us very well with any questions we had.
Also very convenient location, it's close to Nipponbashi and Shinsekai and there's two metro stations within an 8 minute walk from the hotel. There's also a supermarket across the street and many restaurants nearby.
Jessy
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
Alice
26.7.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff is very nice, decent location, walking distance to everywhere, I hate to say that I had really hard time to deal with the smell in this place (super moldy)
Alice
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Lisa
20.6.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The staffs are nice and polite. We had a bit problem with the check-in process but they were very helpful and helping us trough.
Lisa
Yöpyi 6 yötä kesäkuussa 2024
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
25.9.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
although there was some situation during the trip, the hotel staff were very helpful and manage to solve the problem responsively
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2024
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Margaret
26.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Was absolutely delighted to stay here. At first coming from a western country it’s a shock but after the first night it’s rather comfortable. More so than the share stays and other hotels. Was a great place definitely go back. Only kettle in the room but Japan is all about dining out so great to spend the day out and come back to sleep.
Margaret
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Maria Ada
19.4.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Everything was perfect except for lacking of automatic toilet
Maria Ada
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
David
12.6.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wonderful staff with great service. Shower and bathroom are great. Walking distance for a lot of train stations to help get around fast. Located close to Tsūtenkaku with lots of food options. One downside was that the bed kind of blocked the mini fridge but other than that, excellent place for the price.
David
Yöpyi 5 yötä kesäkuussa 2024
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Jan Walter
3.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff service was top notch, from check in at front desk to housekeeping. Property was well kept, rooms were clean and big enough for a couple to travel. Area was nice as it was just a few minutes walking to konbinis and train stations. East to get around as it is close to city centre about 8 mins uber so you're never spending more than $10 USD to uber back to hotel when your hands are full from shopping. Daily snacks at lunch time and water provided. Would definitely stay again.
Jan Walter
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
MEI LING
13.7.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
I and my son is happy to stay here, thank you for helping us to keep our luggage for 3 days , between check out and check in, let us lightly to go to kyoto travel~
Friendly staffs, they can speak English and mandarin (I can understand mandarin, but I can’t speak it ).
Common area provide tea time snack ( waffle) and tea/coffee , my son happy to find it before go to brunch.
MEI LING
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2024
Tarkistettu arvostelu
4/10 Huono
maria
5.7.2024
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
We stayed 2 nights. The best thing of this hotel is the location, close to Dotonbori so we didn't need to take any trains. This hotel is pretty basic, our room was super small, the bathroom also was small. Again, for us it was the location the most important thing, therefore we didn't spend much time in the room. There was a 7 eleven very close to the hotel, so that was good too.
maria
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2024
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
Ellen
12.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The CHECKinn is a small hotel, within easy walking distance of a large variety of shops. Also close to subway stations.
The owners, Ally and River were very pleasant and helpful in any way they could be. When I left for the train to Kansai airport River drew me a map and printed google earth pictures of the area I would be going through, including the door into the station. There was always cold tea in the lobby and a coffee machine to buy coffee in the morning. In this reasonably priced hotel I cannot say enough about the way their guests are treated.
Ellen
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
6/10 Kohtalainen
Jean
2.12.2023
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
The staff were super friendly and helpful which made our check-in smooth. They asked all our questions patiently (staff could speak english or they try their best to) and helped us store our delivered luggages directly to our room.
The room itself was okay. It was a little dusty especially the air conditioner vents (yes it was very visible) and they only had 1 pillow per bed.
Convenience wise, it was a 10 minute walk to Shin-Imamiya station East Exit entrance (the station itself is in the Osaka loop line so it was convenient to go to Osaka station and USJ!)
Overall the stay was worth it for the price.
Jean
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Eliska
6.6.2025
Hyvää: Siisteys
It’s ok but not great. The only thing we really liked about this place was its location. That’s basically the only thing you’re paying for. The hotel itself is really shabby. Amenities are not the best (no bidet, communal microwave only, no PJs). The whole place has seen better days. There were wallpapers peeling off everywhere and the whole place smells funny. The beds were really hard and the whole room was very small and we felt very claustrophobic. In saying that the staff were all very nice throughout the whole stay. I’d probably not stay here again but it’s ok for couple of nights. Wouldn’t recommend it for long stays.
Eliska
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
4/10 Huono
Joel
21.10.2023
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
We found a pair of socks under our bed and the air conditioning unit had an above average amount of dust in it, causing myself and my partner to wake up with sore throats every morning if we had the unit on. The light knob was broken on the bed, the trash can held virtually no trash and overall it seemed like they were renovating? There are better places to stay for the same price point l.
Joel
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
HUEI LING
4.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Das Hotel war gut und soweit sauber. Leider war bei uns an ein paar Stellen die Tapete beschädigt und im Bad ist eine Vorrichtung ständig abgegangen. Beides war an sich aber kein Problem und das Zimmer war ansonsten gut.
Sina
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
akiko
15.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
スタッフの方の対応がとても良かったです。
清潔感のあるホテルでした。
akiko
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
8/10 Hyvä
Hiromi
19.8.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotel correcto a menos. La recepción está bien, pero la habitación muy pequeña y claustrofòbia. Eramos 3 ynos dieron un sofá minúsculo para la 3a persona. Baño viejo, pasillos que huelena viejo pero proporcionan amenidades como agua fría, té y pastas de bienvenida.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2025
Tarkistettu arvostelu
10/10 Loistava
WENLIANG
10.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus