Koko huoneisto

Forenom Apathotel Espoo Kehä I

3.0 tähden majoituspaikka

Valitse päivät nähdäksesi hinnat

Majoituspaikan Forenom Apathotel Espoo Kehä I valokuvagalleria

Sisätilat
Suihku, hiustenkuivaaja, pyyhkeet
Ulkopuoli
Taulutelevisio
Työpöytä, vauvansängyt, lisävuoteet, ilmainen Wi-Fi

Arvostelut

8,0 kautta 10.
Erittäin hyvä

Suositut palvelut/mukavuudet

  • Pysäköinti sisältyy hintaan
  • Ilmainen Wi-Fi
  • Ravintola
  • Aamiainen saatavilla
  • Businesspalvelut
  • Baari

Tutustu alueeseen

Näytä kartalla
Porarinkatu, 3, Espoo, Uusimaa, 02650
  • Place, Kauppakeskus Sello
    ‪10 min kävelymatka‬
  • Place, Vermo Areena
    ‪3 min ajomatka‬
  • Place, Palokaivon koirapuisto
    ‪5 min ajomatka‬
  • Airport, Helsinki (HEL-Helsinki-Vantaa)
    ‪23 min ajomatka‬

Huonevaihtoehdot

Samankaltaisia majoituspaikkoja

Tietoja majoituspaikasta

Forenom Apathotel Espoo Kehä I

Tämän savuttoman asuinrakennuksen palveluihin kuuluu ravintola, sauna ja business center. Käytössäsi on myös ilmainen langaton internetyhteys julkisissa tiloissa ja omatoiminen pysäköinti. Lisäksi majoituspaikassa on pyykinpesutilat, tietokonepiste ja televisio yleisissä tiloissa. Jokaisessa huoneistossa on taulutelevisio, satelliittikanavat ja keittonurkkaus, jossa on jääkaappi, liesi ja mikroaaltouuni. Asiakkaiden käytössä on ilmainen Wi-Fi, vuodesohva ja kahvin-/teenkeitin. Siivouspalvelu on saatavilla rajoitetusti.
Forenom Apathotel Espoo Kehä I tarjoaa 100 huonetta, joissa on kahvin-/teenkeitin. Huoneissa on kalusteina yhden hengen sängyn kokoinenvuodesohva. Taulutelevisio, satelliittikanavat. Tämän 3 tähden huoneiston huoneissa on keittonurkkaus, jossa on jääkaappi, liesi, mikroaaltouuni ja astiat/ruokailuvälineet. Kylpyhuoneista löytyy suihku.

Asiakkaat voivat surffata verkossa käyttämällä huonehintaan sisältyvää langatonta internetyhteyttä (nopeus: 25+ Mbit/s). Liiketoimintaa tukeviin palveluihin kuuluvat työpöydät ja puhelin. Siivous rajoitettuina aikoina ja hiustenkuivaaja on saatavilla pyynnöstä.

Tässä huoneistossa käytössäsi on sauna.
Forenom Apathotel Espoo Kehä I sijaitsee kävelymatkan päässä kohteesta Kauppakeskus Sello. Majoituspaikka tarjoaa esimerkiksi ilmaisen Wi-Fi-yhteyden yleisissä tiloissa, ilmaisen omatoimisen pysäköinnin ja ravintolan. Tässä vuonna 1991 rakennetussa 3 tähden asuinrakennuksessa on 100 huoneistoa 4 kerroksessa. Jokaisessa huoneistossa tarjoaa asiakkaiden käyttöön muun muassa ilmaisen Wi-Fi-yhteyden ja keittonurkkauksen.
  • Jokaisessa huoneistossa tarjoaa asiakkaille keittonurkkauksen, vuodesohvan ja taulutelevision
  • Ilmainen Wi-Fi (nopeus: 25+ Mbit/s)
  • Ilmainen omatoiminen pysäköinti
  • Jos nälkä yllättää, tilaa itsellesi jotain syötävää majoituspaikan ravintolassa
  • Majoituspaikan palveluihin lukeutuvat business center, tietokone ja pyykinpesutilat
  • Majoituspaikan alueella on tarjolla sauna
  • Sijaitsee 12 minuutin ajomatkan päässä kohteesta Veikkaus Arena ja 12 minuutin ajomatkan päässä kohteesta Helsingin messukeskus
Majoituspaikasta löytyy ravintola. Majoituspaikassa on tietokonepiste, ja Wi-Fi on saatavilla yleisissä tiloissa ilmaiseksi. Asiakkaiden käytössä on business center paikan päällä. Forenom Apathotel Espoo Kehä I tarjoaa asiakkaiden käyttöön myös saunan, kielitaitoisen henkilökunnan ja pyykinpesutilat. Omatoiminen pysäköinti on ilmainen.

Tämä 3 tähden huoneisto on savuton.

Majoituspaikassa on ravintola.

Käytännöt

Sisäänkirjautuminen

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 16.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 0.00.
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18

Uloskirjautuminen

Uloskirjautuminen ennen klo 11.00

Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:

Tässä majoituspaikassa ei ole vastaanottoa
Jos asiakkaat aikovat saapua muulloin kuin tavanomaisina sisäänkirjautumisaikoina, he saavat sisäänkirjautumisohjeet ja ohjeet turvalokeron käyttämiseen sähköpostitse aikaisintaan 24 tuntia ennen saapumista. sisäänpääsy tapahtuu yksityisen sisäänkäynnin kautta.
Sinua pyydetään toimittamaan majoituspaikalle kopio virallisesta kuvallisesta henkilöllisyystodistuksestasi varauksen jälkeen
Majoituspaikan antamien tietojen käännöksissä on saatettu käyttää automatisoituja käännöstyökaluja

Sisäänpääsy

Turvalokero, yksityinen sisäänkäynti

Lemmikit

  • Lemmikkejä ei sallita

Lapset ja varavuoteet

  • Lapset ovat tervetulleita.
  • Lapset yöpyvät ilmaiseksi! Korkeintaan 2 korkeintaan 6 vuotta vanhaa lasta voi yöpyä ilmaiseksi, jos he käyttävät huoneessa olevia sänkyjä.
  • Lisä-/varavuoteita on saatavilla 20 EUR:n suuruista maksua vastaan per yö.
  • Vauvansänky on saatavilla 10 EUR:n suuruista maksua vastaan per yö.

Maksutavat

Tärkeää tietoa

Vaihtoehtoiset lisämaksut

Alla mainitut lisä- ja takuumaksut veloitetaan joko palvelun käytön tai sisään- tai uloskirjautumisen yhteydessä.

  • Vauvansänky: 10 EUR per yö
  • Lisävuode: 20 EUR per yö

Tämä ei välttämättä ole kattava luettelo. Lisä- ja takuumaksut voivat muuttua, eivätkä ne välttämättä sisällä veroja.

Hyvä tietää

Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä luottokortti mahdollisten lisämaksujen varalta
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Sisäänkirjautumisen yhteydessä lisämaksujen maksamiseen käytettävässä luottokortissa olevan nimen tulee olla sama kuin huonevarauksen tehneen henkilön nimi
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit. Käteismaksuja ei hyväksytä.
Majoittaja ei ole ilmoittanut, onko majoituspaikassa häkävaroitinta. Harkitse kannettavan häkävaroittimen tuomista matkallesi.
Majoittaja on ilmoittanut, että majoituspaikassa on palovaroitin
Tämän majoituspaikan turvaominaisuuksiin kuuluu palosammutin ja turvajärjestelmä
Tässä majoituspaikassa ei ole vastaanottoa. Asiakkaita pyydetään toimittamaan majoituspaikalle kopio virallisesta kuvallisesta henkilöllisyystodistuksestaan ennen saapumista. Jos asiakkaat aikovat saapua muulloin kuin tavanomaisina sisäänkirjautumisaikoina, he saavat sisäänkirjautumisohjeet sekä ohjeet turvalokeron käyttämiseen sähköpostitse. Asiakkaat pääsevät sisään majoitustilaan yksityisen sisäänkäynnin kautta.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.

Lisämaininnat

  • Enintään 2 korkeintaan 6 vuotta vanhaa lasta voi majoittua ilmaiseksi, kun he käyttävät vanhemman tai huoltajan huoneessa olevia sänkyjä.

Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä

Hellsten Aparthotel Espoo
Hellsten Espoo
Stayat Hotel Espoo
Hellsten Espoo Hotel

Forenom Apathotel Espoo Kehä I – arvostelut

Arvostelut

8,0

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 229 kautta 1002 arvostelua
Arvosana 8 - Hyvä. 506 kautta 1002 arvostelua
Arvosana 6 - OK. 220 kautta 1002 arvostelua
Arvosana 4 - Huono. 38 kautta 1002 arvostelua
Arvosana 2 - Hirveä. 9 kautta 1002 arvostelua

7,8/10

Siisteys

8,2/10

Henkilökunta ja palvelu

7,0/10

Palvelut/mukavuudet

7,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

Arvostelut

Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Seija

Hyvää: Siisteys, huoneen mukavuus ja viestintä

Hyvä majoitus asuntoalueella vierailun jälkeen

Huoneemme oli siisti, kuten yleiset tilatkin. Arvostimme erityisesti ilmaista parkkipaikkaa.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Seppo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

yötä

Hotelli oli siisti ja aamupala oli runsas jossa oli huomioitu lihattomat ruokailijat.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Ville

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu

Ok paikka työmatkan yöpymiseen. Hyvä palvelu

Huone perussiisti, pistorasiaa etsiessä huomasi ettei tarkemmin olekaan siivottu aikoihin. Keittiö, petivaatteet ja wc-kalusteet siistit, mutta kylpyhuoneen saumoisss reilusti mustaa pistettä. Myös ikkunoiden ja ovien karmit kostuneet. Sain varattua isomman huoneen samaan hintaan ja aamiainen oli erittäin hyvä corona-tilanteesta huolimatta.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Niko

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus

Pettynyt

Ensinnäkin aamupala alkoi vasta klo 8 jolloin pitäisi olla jo töissä, tilasimme "aamupalan" HUONEESEEB klo 7 niin automaattikahvit sai itse hakea respasta varttin yli ja siitä sai jääkaapista kuulemms ottaa aamupala pussit jossa oli ruisleipä, jugurtti ja mehu. Eli senkin sai itse hakea. Automaattikahvi oli kamalaa.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus

Sauna on luksusta

Tilava huoneisto, jossa sauna, jota vieraamme arvostavat. Hyvä aamiainen. Avara aulatila.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huoneissa hyvät ruoanlaitto mahdollisuudet. Huoneistokohtaisten sammutuspeitteiden olisi hyvä olla selkeämmin esillä.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli tosi nuhruinen. Respassa poika vaati maksetusta huoneesta huolimatta luottokorttia vakuudeksi jos rikon jotain. Ei ole kyselty muissa hotelleissa Suomessa. Lähinnä huolestuin uskaltaako antaa ettei tule väärinkäytöksiä luottokortin suhteen. Epäkohteliasta palvelua, aamiainen kohtuullinen.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

Meijuan

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

3

Todellla vanha sisustus.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Majoitus liikkeen respassa todella hyvää palvelua!
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Tänne oli helppo tulla, ilmainen parkkipaikka sekä hotelli itse on selkeä ja siisti. Äänieristys voisi olla parempi, kuulin yöllä huoneeseen respan puhelinkeskustelun, onneksi vain yhden.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Opiskelija-asunnon kaltainen, ei vastaa ilmoitettua kolmea tähteä. Ei esim hiustenkuivaajaa, pelkkää käsisaippuaa. Etukäteen varattu varavuode olisi pitänyt itse avata ja pedata (pyynnöstä ja nyreillen lopulta tekivät sen). Oli likaista. Aamupala kohtuullinen ja ilmainen parkki ok. Ei vastaa hinta/laatusuhdetta.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020
Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

Arto

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat

Perusasiat kunnossa, ikä painaa

Meille sopiva sijainti, hyvä aamupala ja ilmainen pysäköinti. Sisäänkirjautuminen mutkatonta ja huone oli siisti. Valitettavasti hotellin ikä alkaa näkyä monin paikoin, eli huoneessa olisi peruskorjauksen tarvetta, erityisesti kylpyhuoneessa, jossa oli kosteusvaurioita. Parivuode oli myös aivan liian pehmeä.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Hyvä hinta laatusuhde

Siisti hotelli. Hyvät sängyt. Todella hyvä aamiainen. Hinta laatusuhde oikein hyvä.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Ville

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat

OK lyhytaikaiseen majoitukseen, hyvä aamiainen

Ihan OK yhden yön majoitus. Perussiisti huone, monipuolinen ja tuore aamiainen. Parkkitilaa turhan väjän. Mukava palvelu, mutta ravintolan/baarin puuttuminen miinusta.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Huoneessa ei tv toiminut. Ilmoitus respaan ja henkilö sanoi ilmoittavansa huoltomiehelle asian. Asiaa ei hoidettu koko viikonlopun aikana. Lähtiessä asiaa pahoiteltiin ja sanottiin että reklamaation vastaanottaneen henkilön olisi pitänyt vaihtaa toinen huone meille. Eipä tarjonnut vaihtoa. Muuten perus ok.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huone oli vaihtunut, parivuodetta haettiin ja erillään nukuttiin.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Meille sopiva sijainti oli tärkein syy. Nykuimme hyvin ja aamiainen oli todella maukas ja kauniisti katettu.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

2/10 Hirveä

Heid

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Likaisin ja oksettavin hotelli, jonka olen ikinä nähnyt. Ainut hyvä puoli hotellissa oli respan mies, joka otti tyynesti palautteen vastaan ja palautti 50% yön hinnasta ja perui mukisematta loput yöt, kun vaihdoimme hotellia. Hotelli haisi kauttaaltaan vanhalta viinalta, tupakalta ja lialta.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Liian vähä parkkitilaa. Auto piti jättää kadulle pienen matkan päähän. Vesisateella tahtoo vaan kastua kantaessa tavarat hotelliin.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys

Huono siivous

Lapset sattuivat leikkimään lattialla ja kävivät sohvan ja sängyn alla niin herrajumala miten pölyiset ja likaiset vaatteet lapsille jäi... erittäin huonosti muutenkin oli siivottu huoneet, valitettavasti.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Ihan mukava paikka.

Muuten oli ihan miellyttävä, mutta joku oli jättänyt televisioon herätyksen 01.00. tottahan se rupesi huutamaan keskellä yötä, sen nyt arvaa, kun pieniä muksuja on mukana, kuinka siinä käytiin. Mutta tämä ei tietysti henkilökunnan syy ole. Huone oli lämmin, omaan makuun liiankin, mutta kylmä ei ollut. Aamupala oli hyvä ja runsas valikoima. Suosittelen.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Tilava ja siisti huone. Taitaa kuitenkin olla sisäilmaongelmaa, ainakin 1. kerroksen huoneissa..
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

4/10 Huono

Arto

Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat

Siivouksen tasoon tarkkuutta

Harmittava piirre siisteys huoneeessa. Suihkuritilän päällä kasa vanhoja hiuksia. Milloin lienee siivottu. Petivaatteista löytyi viereita hiuksia. Ikkunat todella likaiset.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

6/10 Kohtalainen

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Yksi yö hotellissa

Olin pettynyt hotellihuoneeseen, kun kylpyhuoneen suihkutilan lattiassa oli niin paljon tummaa silikoninauhaa, epäilys heräsi sisäilma ongelmista. Wc-pönttö tuntui epävakaalta,kun siihen istahti ja siellä tuntui mielestäni huono ilma. Hotelli huoneen keittiön liesituuletin oli tosi epäsiistin näköinen,tiskialtaan silikoneissa mustaa ja sängyn päädyn lamppu jota katsoin aamulla oli aika pölyisen näköinen. Jouduin aika useasti yöllä niistämään nenää ja se vaikutti nukkumiseen negatiivisesti. Palvelu oli ihan hyvää ja sen taso. Hotelli sijaitsi ihan hyvällä paikalla, mutta siisteydestä tuli iso miinus.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019
Tarkistettu arvostelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus

Ok majoitus

Asiallinen ja kohtuuhintainen majapaikka. Plussaa saunasta ja hyvästä aamiaisesta.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019