Hotelli ei ole mainoskuvassa, vaan se on naapuritalosta eli nunnaluostarista. Se hämäsi, kun etsimme majapaikkaa. Muutekinn vanhan talon ulkonäkö on suht. vaatimaton. Huhtikuussa pääovi oli kiinni, ja sisään pääsi kapealta kujalta. Paikka oli vaikea löytää, vaikka sijaitsi ison kadun varrella.
Kolmannesta kerroksesta löytyi sitten yllättävän iso ja mukava huoneisto: kaksi makuuhuonetta, yhdistetty keittiö ja olohuone, vessa sekä suihku.
Toimiva, pinnat uudet (seinät ja lattia kiveä), koneet uudet.Wi-Fi toimi. Sijainti loistava, kaikki kävelymatkan päässä. Omistaja ystävällinen, asui samassa kerroksessa.